Запуск первой в Украине коммуникационной кампании об органических сертифицированных продуктах

Ринки 04.07.2021    18:32

17 червня 2021 року об’єднання «Органічна ініціатива»презентувало комунікаційну кампанію для медіа, а 24 червня для органічних виробників. Кампанія реалізується за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України». Вона триватиме протягом декількох років і може значно підвищити рівень знань та лояльності українців щодо органічних харчових продуктів. Мета кампанії – популяризувати органічні сертифіковані продукти, роз’яснити споживачу, що ж таке органічні продукти, які їх переваги, як їх відрізнити на поличках магазинів.

 Адже згідно дослідження «Обізнаність та сприйняття органічних продуктів в Україні», що було проведено компанією MZ hub на замовлення Органічної ініціативи наприкінці 2020 року, 78% споживачів в Україніготові купувати органічні продукти. Але їм бракує інформації, що допоможе зробити вибір на користь органічниї продуктів.

 Перший етап кампанії з просування органічних продуктів стартував наприкінці травня 2021 року в онлайн-форматі та вже має понад 9 мільйонів переглядів. У рамках кампанії розроблено відеоролики, банери та інформаційну вебсторінку about.organicinfo.ua, переходячи на яку споживачі можуть більше дізнатись про органічні харчові продукти та перейти на каталоги органічних виробників і продуктів.

 Презентації доповідачів та промо-матеріали кампанії: https://cutt.ly/KmogCzB

Теги:   органические продукты Переглядів:   408

Читайте також:

24.12

"Корум ДрМЗ" виготовив обладнання для шахт ДТЕК

24.12

«Київводоканал» оголосив тендер на страхові послуги на 4,3 млн грн

24.12

Китай випустить спецоблігації на $411 млрд у 2025 році