Проект "Чернигивуйся" за первый месяц охватил более 1 млн украинцев
Ринки 30.07.2021 15:48Рекламна кампанія
туристичного Чернігова "Чернігівуйся", що стартувала місяц тому, охопила
понад 1 млн українців. Ця цифра включає контакти з зовнішньою рекламою
на бігбордах на головних дорогах і в центрі Києва, відвідувачами сайту
та сторінки в соціальних мережах, а також з публікаціями у ЗМІ.
Кількість шанувальників проєкту досягає 10 тисяч. Відомі блогери і
лідери громадської думки підтримали ініціативу в Facebook. Національні
та регіональні медіа також розповіли про проєкт "Чернігівуйся".
"Цей проєкт створили закохані в Чернігів люди, які тут народились та
виросли, живуть і працюють, або просто побували в місті один раз і
залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову.
Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість,
багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто
варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну,
заряджатися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які
наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень", -
йдеться на сайті проєкту. Ідею запропонував український бізнесмен, родом
з Чернігівщини, генеральний директор аграрноі компаніі ІМК та президент
асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Алекс Ліссітса.
Його
підтримав Міський голова Чернігова Владислав Атрошенко. "Наша мета -
привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до
туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру
вихідного дня виникло давно. Всього 140 км, 1,5-2 години на авто, або ж
трохи більше автобусом — і ви у місті, яке оповите історією та любов'ю.
Усю красу Чернігова: тисячолітні легенди, вікові традиції, багату
культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і,
звісно, "інстаграмні місця" — розкриває новий проект "Чернігівуйся".
Розвиток
регіонального туризму - глобальне завдання в Україні. Їм переймається
Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не
будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети
можна скоріше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для
розвитку з точку зору галузі гостинності і залучення туристів як
українських, так і з-за кордону», - зазначив Алекс Ліссітса.
Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство @Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально-значущих програм. «Через наші проєкти ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. "Чернігівуйся" не виняток - це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскраві враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили зачаровані містом люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть у життя", - зазначила Олена Зубарєва, засновниця агентства Zubarewa sustainability & communication.
Теги: Чернигов туризм Переглядів: 704