Restart в співпраці ритейлерів та постачальників на конференції Food&NonFoodMaster-2022

Ринки 25.07.2022    14:48 В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників у офлайн та онлайн форматі  Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.

Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).


Партнери конференції

Генеральний Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail

Партнер із автоматизації підприємств - Quantum International

IT ПартнерСпілка Автоматизаторів Бізнесу 
Партнер Каво-Брейків - Jamero
Трансформаційний Партнер YouCoach

Свою участь вже підтвердили такі компанії: ТОВ "Дарпак", ТД ГАЛКА, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Козуб, Феникс Инвест Трейд, UPECO, КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ, GFK, Фокстрот, Kantar. ТОВ "Рибоконсервний завод "Екватор", VARUS, ТОВ "АПП ТРЕЙД", ТД Карпатські мінеральні Води, ТОВ "КФ "ДЕСНА", ТОВ «ЕЛЬГРАФ», ТОВ Штраус Укрїна, ТОВ «ТД ГУРМАНДІЗ», ЛотОК, Carlsberg Ukraine, «Мінеральні Води України, Хлібзавод «Рум’янець», Цитрус, ДТ Магнус Трейд, (сети ISEI и BEYOND), ТОВ "Квантум Інтернешенел", ГК "Снек Продакшен", Море Пива, Люстдорф, ТОВ Комо Україна, ТзОВ «ГЕРЧАК», ТОВ "ВІТАЛ ФУДЗ", Comfy, Novus, Чудо-Маркет

Спікери конференції:

Модератор Микита Котєньов, директор компанії «Мінеральні Води України» - модератор конференції, зал Foodmaster.

Андрій Забловський, Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України - Тема: Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни

Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK - Тема: Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку

Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна – Тема: Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями.

Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco – Тема: Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом.

.Олена Асланова, директоре Проєктного офісу ТОВ «Омега», мережа супермаркетів Varus - Тема: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження.

Олександр Дардалан, Product owner Фокстрот-Binance Pay - Тема: Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів.

Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail.

Юлія Литвин, менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine, і Марія Трамана, провідна фахівниця з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine. – Тема: Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів у клієнтському сервісі як запорука стабільних ділових відносин та виживання бізнесу під час війни.

Ольга Момчилович, Директор з маркетингу мережаі маркетів "ЛотОК" - Тема:Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу.

Валентина Комарова, Директор з маркетингу Citrus
Панасенко Олексій, Операційний директор NOVUS

Ануш Товмасян, co-founder ISEI  - Тема: “Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого” 

Бартош Фурман, директор компанії Quantum International. 

БЕЗПЕКА. У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65

Теги:   TradeMasterGroup Food&NonFoodMaster-2022 Переглядів:   335

Читайте також:

19.11

Український бізнес під час війни виконує більше функцій, ніж зазвичай

19.11

"Слов'янські шпалери" збільшили випуск на 2,3% за 10 місяців

19.11

Rheinmetall прогнозує виручку в €20 млрд до 2027 року