P&G збільшила чистий прибуток на 4,8%

Ринки 30.07.2022    17:27 Американський Procter & Gamble Co. (SPB: PG) (P&G), найбільший у світі виробник споживчих товарів, збільшила чистий прибуток у четвертому кварталі 2022 фінансового року на 4,8%, показник у розрахунку на акцію виявився трохи нижчим за прогноз.

Як йдеться в прес-релізі компанії, її чистий прибуток за три місяці, що завершилися 30 червня, склав $3,05 млрд. порівняно з $2,91 млрд. за аналогічний період попереднього року.

Прибуток у розрахунку на акцію підвищився до $1,21 з $1,13 за консенсус-прогнозу аналітиків, опитаних FactSet, у $1,22.

Квартальний виторг P&G збільшився на 3%, до $19,5 млрд з $18,9 млрд при середньому прогнозі ринку в $19,4 млрд. Органічний ріст (без урахування купівлі/продажу активів та зміни курсів обміну валют) склав 7%.

P&G скоротила продаж косметичних та парфумерних коштів у минулому кварталі на 1% (до $3,46 млрд), товарів для свійських тварин – на 3% (до $1,61 млрд). Тим часом продаж товарів для здоров'я зріс на 5% (до $2,51 млрд), господарських товарів - на 4% (до $6,88 млрд). У категорії товарів для дітей та особистої гігієни показник зріс на 3% (до $4,82 млрд).

Компанія дала прогноз на 2023 рік, очікуючи, що виторг буде відповідати рівню минулого року або перевищить його максимум на 2%. Чистий прибуток у розрахунку на акцію також, як очікується, відповідатиме рівню 2022 року або перевищить його максимум на 4%.

Акції P&G втрачають 3,4% під час попередніх торгів у п'ятницю. Капіталізація компанії з початку року зменшилась на 9,5%.

Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес з виробництва мила та свічок у місті Цинциннаті (штат Огайо, США). В даний час портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій та близько 65 торгових марок, які продаються майже у 70 країнах.

Основні напрямки діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у наступних основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найбільш відомих торгових марок Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Fusion, Gillette, Mach3, Venus, Braun.
Теги:   P&G прибуток Переглядів:   446

Читайте також:

22.12

Пасажиропотік через кордон за тиждень зріс на 28% - Держприкордонслужба

22.12

Продуктивність праці в США зросла на 2,2%, вартість робочої сили - на 0,8%

22.12

27 грудня розпочнеться будівництво залізниці Китай-Киргизія-Узбекистан