Ferrexpo знизила обсяг продажу продукції на 21,4%
Ринки Металургія 03.08.2022 15:36Гірничорудна компанія Ferrexpo з активами в Україні за підсумками січня-червня поточного року знизила обсяг продажу продукції на 21,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року - до 4,373 млн. тонн з 5,567 млн. тонн.
Згідно з піврічним звітом компанії на Лондонській фондовій біржі, Ferrexpo у першому півріччі-2022 наростила реалізацію продукції до Європи, включаючи Туреччину до 79% (у I пол..-2021 – 60%), Північно-Східну Азію – до 5% (8% ).
Постачання країн Близького Сходу і Північної Африки були відсутні (2%), як й у Північну Америку (2%).
При цьому реалізація до країн Південно-Східної Азії (ЮВА), включаючи Китай, впала до 16% із 29%.
Собівартість випуску продукції C1 у першому півріччі-2022 склала $85/тонна, збільшившись на 83% порівняно з першим півріччям 2021 року ($46,6/тонна).
Загальні витрати на продаж і дистрибуцію у першому півріччі 2022 року становили $147 млн (у першому півріччі-21 - $152 млн), при цьому зниження на 3% відображає нижчі обсяги продажів групи та зниження через скорочення перевезень морем з високими фрахтовими тарифами.
Ці нижчі витрати частково компенсуються вищими питомими витратами на альтернативний логістичний доступ до європейських ринків внаслідок перевантажень та збоїв під час доставки через війну в Україні.
Ferrexpo – залізорудна компанія з активами в Україні.
Ferrеxpo належить 100% акцій Полтавського ГЗК, 100% Єристівського ГЗК та 99,9% Біланівського ГЗК.
Теги:
Ferrexpo
продукція
Переглядів:
507