Restaurant Brands скоротила чистий прибуток на 11,5%, виручка зросла сильніше за прогнози
Ринки 05.08.2022 10:08Компанія Restaurant Brands International (RBI), що володіє ресторанами швидкого обслуговування Burger King і Popeyеs Louisiana Kitchen, а також мережею кав'ярень Tim Hortons, у другому кварталі 2022 року скоротила чистий прибуток на 11,5%, але збільшила виручку сильніше за очікування .
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток у квітні-червні становив $346 млн, або 76 центів у розрахунку на акцію, порівняно з $391 млн, або 84 центами на акцію, отриманими за аналогічний період попереднього року.
Скоригований прибуток компанії склав 82 центи на акцію.
Виторг підвищився на 14%, до $1,639 млрд з $1,438 млрд роком раніше.
Аналітики, опитані FactSet, в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні 73 центів на акцію при виручці $1,57 млрд.
Порівняні продажі Burger King минулого кварталу підскочили на 10%, Tim Hortons - на 12,2%. Продажі Popey's Louisiana Kitchen зросли на 1,4%.
Компанія також прокоментувала роботу на російському ринку у зв'язку із ситуацією в Україні. У Росії в компанії немає власних ресторанів, майстер-франчайзі Burger King на російському ринку – ТОВ "Бургер Рус".
Burger King у березні призупинив підтримку мережі ресторанів у РФ на рівні операцій, маркетингу та ланцюжка поставок, а також повідомив, що не затверджуватиме рішення про інвестиції та розширення в РФ.
У звітності компанії за другий квартал йдеться, що кошти, отримані від франчайзингових операцій, обсягом близько $1 млн були направлені на гуманітарну допомогу українським біженцям. Компанія не очікує отримати прибуток від франчайзингового бізнесу в РФ за підсумками 2022 року, наголошується у прес-релізі.
Котирування акцій RBI зростають на 6,9% у ході торгів у четвер. Капіталізація компанії з початку поточного року знизилася на 1,6% до $21,8 млрд.
Restaurant Brands International є одним із найбільших за величиною мережі ресторанів швидкого харчування у світі. Вона була утворена в 2014 році в результаті злиття американської Burger King і канадської мережі кав'ярень Tim Hortons, а в 2017 році компанія придбала американську мережу ресторанів Popeyes Louisiana Kitchen, що спеціалізується на стравах з курки. У грудні 2021 року до складу групи увійшла мережа Firehouse Subs, яка продає сендвічі. У світі працює понад 29 тисяч ресторанів цих мереж.
Теги:
прибуток
виручка
Restaurant Brands
Переглядів:
432