Warner Bros. Discovery отримала чистий збиток, а виручка виявилася гіршою за очікування
Ринки 05.08.2022 15:36 Американська медіа-компанія Warner Bros. Discovery, яка була створена в результаті злиття WarnerMedia (медіапідрозділу AT&T Inc.) з Discovery Inc., у другому кварталі отримала чистий збиток, а виручка виявилася істотно гіршою за очікування.Як повідомляється в прес-релізі компанії, чистий збиток у квітні-червні становив $3,418 млрд, або $1,5 у розрахунку на акцію, порівняно з чистим прибутком у $672 млн, або $1,01 на акцію, зафіксованою за аналогічний період минулого року.
Виручка злетіла до $9,827 млрд. проти $3,062 млрд. роком раніше.
Опитані FactSet аналітики в середньому прогнозували, що компанія отримає прибуток у розмірі 12 центів на акцію при виручці $11,83 млрд.
Число передплатників стрімінгового сервісу Warner Bros. Discovery досягло 92,1 млн. порівняно з 90,4 млн. трьома місяцями раніше.
Головний виконавчий директор компанії Девід Заслав під час телефонної конференції за підсумками кварталу, яка тривала понад півтори години, заявив, що Warner Bros. Discovery вивчає можливість запуску безкоштовного потокового сервісу, який працюватиме на отримані від реклами кошти для залучення більшої кількості клієнтів на платформу.
Котирування акцій компанії на додаткових торгах у четвер впали на 11,6% після публікації звітності. Ринкова вартість компанії за останні три місяці знизилася на 1,5% (до $40,55 млрд), тоді як фондовий індекс Nasdaq Composite збільшився на 3,3%.
Портфель Warner Bros Discovery об'єднує понад 100 добре відомих і популярних у всьому світі брендів, включаючи HBO, Warner Bros., Discovery, DC Comics, CNN, Cartoon Network, HGTV, Food Network, TNT, TBS, Eurosport, TLC, Animal Planet та інші.