"Київстар" розраховує зберегти надання послуги "Роумінг як вдома" для своїх абонентів у країнах ЄС до кінця року

Ринки Телеком 07.08.2022    13:41 Мобільний оператор компанія "Київстар" розраховує на можливість зберегти надання послуги "Роумінг як вдома" для своїх абонентів у країнах ЄС до кінця поточного року.

"Поки ми плануємо, що "Роумінг як удома" буде з нами до кінця цього року. Ми намагатимемося робити все, щоб "Роумінг як удома" був мінімум до кінця військового стану в Україні. Але це залежить не тільки від нас... наші партнери не готові на дуже довгостроковій основі фактично втрачати частину свого доходу, частину своєї маржі як соціальну допомогу Україні", - сказав президент мобільного оператора "Київстар" Олександр Комаров в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Він зазначив, що для "Київстару" надання цієї послуги - не бізнес, а частина соціальної відповідальності та оператор зі свого боку підтримуватиме її надання стільки, скільки потрібно.

"Але вже зараз лунають голоси, мовляв, давайте якось потихеньку повертатися до нормальної бізнес-практики. А є голоси, які кажуть: "Ми звернемося до свого уряду із пропозицією компенсувати нам втрати, пов'язані з пільговими роумінговими ставками для українських операторів". Тому у що це виллється в перспективі... Поки що я впевнений, що до кінця року ми зможемо на рівні діалогів, на рівні пояснень утримувати цю ситуацію. Як буде далі, я не знаю", - зазначив Комаров.
За його словами послугами у роумінгу від "Київстар" найчастіше користуються абоненти у Польщі, Німеччині та Чехії.

"У березні ми зафіксували майже 3 млн абонентів, які поїхали за кордон, але зараз клієнтів у роумінгу трохи менше: 1,3-1,4 млн. та 80-90% наших користувачів користуються послугою "Роумінг як вдома", - зазначив президент "Київстар".

Як повідомлялося, Міністерство цифрової трансформації України повідомило про продовження дії послуги "Роумінг як вдома" для українських біженців у країнах ЄС.
Раніше оператори України та ЄС підписали спільну декларацію про скоординовані зусилля щодо забезпечення та стабілізації доступного або безкоштовного роумінгу та міжнародних дзвінків між ЄС та Україною.

"Київстар" у II кв. знизив EBITDA на 4,8% при зростанні виручки на 3,9% (у доларах – на 2%) порівняно з аналогічним періодом 2021 року – до 7,370 млрд грн.
"Київстар" – найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 3G. Його послугами до кінця 2020 року користувалися близько 25,9 млн. абонентів мобільного зв'язку і близько 1,1 млн. клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше – VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).
Теги:   ЄС Київстар послуга Роумінг як вдома Переглядів:   387

Читайте також:

22.12

Пасажиропотік через кордон за тиждень зріс на 28% - Держприкордонслужба

22.12

Продуктивність праці в США зросла на 2,2%, вартість робочої сили - на 0,8%

22.12

27 грудня розпочнеться будівництво залізниці Китай-Киргизія-Узбекистан