Найбільша у світі готельна мережа різко збільшила прибуток у II кварталі
Ринки 08.08.2022 10:35Американська Marriott International, оператор найбільшої у світі готельної мережі, у II кварталі 2022 року збільшила чистий прибуток на 61% на тлі відновлення туристичної галузі, при цьому скоригований показник та виручка суттєво перевершили очікування.
Виручка підскочила на 70% і досягла $5,338 млрд проти $3,149 млрд роком раніше.
Виручка з розрахунку на номер (RevPAR) минулого кварталу злетіла на 70,6% у річному вираженні, при цьому в США та Канаді показник підвищився на 66,1%, на міжнародних ринках - на 87,8%. Проте порівняно з другим кварталом допандемійного 2019 року загальна RevPAR знизилася на 2,9%, у світі – на 14,1%, тоді як у США та Канаді вона зросла на 1,3%.
У квітні-червні кількість кімнат у готелях компанії збільшилася приблизно на 17 тис.
Компанія планує отримати за підсумками третього кварталу скоригований прибуток у діапазоні $1,59 1,60 на акцію, загалом за 2022 рік - $6,33 6,59 на акцію. Експерти прогнозують ці показники в середньому на рівні $1,59 та $6,01 на акцію відповідно.
Marriott International управляє понад 8,1 тис. готелів у 139 країнах під 30 брендами. До найбільш відомих готельних мереж компанії входять Ritz Carlton, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton, Four Points.
Теги: Marriott прибуток готельна мережа Переглядів: 644