ПриватБанк та Payoneer запустили функцію "запит платежу"

Ринки Банки 15.08.2022    14:44 Державний ПриватБанк (Київ) та платіжна система Payoneer запустили функцію "запит платежу", що дозволяє запросити оплату за надані послуги, повідомила пресслужба банку у понеділок.

"Щойно ви заповните деталі свого запиту, ми відправимо вашому клієнту електронного листа від вашого імені з інформацією про спосіб оплати. Ваш клієнт може обрати бажаний спосіб оплати та відправити кошти безпосередньо на ваш акаунт Payoneer", – процитувала пресслужба керівницю направлення переказів Марію Страшко.

Як повідомлялося, на початку травня Payoneer та ПриватБанк (Київ) запустили інтеграцію в мобільному додатку Приват24.

При цьому уточнювалося, що інтеграція надає можливість реєструватися через Приват24, авторизуватися в сервісі Payoneer з банківського додатка, а також прив'язувати обліковий запис та перегляд дебетових транзакцій через ПриватБанк.

Користувачі можуть виводити кошти з Payoneer на карти та рахунки фізосіб та ФОП та зараховувати кошти цілодобово в режимі online для фізосіб та з 8:00 до 20:00 протягом робочого тижня для ФОП.

Інтеграція також надає можливість уникнути комісій банків-кореспондентів за SWIFT-платежі від Payoneer.

Згідно зі статистикою Національного банку України, на 1 червня 2022 року за розміром загальних активів ПриватБанк посідав у рейтингу перше місце (606,635 млрд грн) серед 69 банків країни.

Теги:   ПриватБанк платеж Payoneer запит Переглядів:   318

Читайте також:

22.11

Ціни промислових виробників України у жовтні зросли на 0,8%

22.11

Alibaba створює бізнес-холдинг у сфері електронної торгівлі

21.11

Огляд-прогноз курсу гривні щодо ключових валют від аналітиків КИТ Group