ПриватБанк та Payoneer запустили функцію "запит платежу"
Ринки Банки 15.08.2022 14:44 Державний ПриватБанк (Київ) та платіжна система Payoneer запустили функцію "запит платежу", що дозволяє запросити оплату за надані послуги, повідомила пресслужба банку у понеділок."Щойно ви заповните деталі свого запиту, ми відправимо вашому клієнту електронного листа від вашого імені з інформацією про спосіб оплати. Ваш клієнт може обрати бажаний спосіб оплати та відправити кошти безпосередньо на ваш акаунт Payoneer", – процитувала пресслужба керівницю направлення переказів Марію Страшко.
Як повідомлялося, на початку травня Payoneer та ПриватБанк (Київ) запустили інтеграцію в мобільному додатку Приват24.
При цьому уточнювалося, що інтеграція надає можливість реєструватися через Приват24, авторизуватися в сервісі Payoneer з банківського додатка, а також прив'язувати обліковий запис та перегляд дебетових транзакцій через ПриватБанк.
Користувачі можуть виводити кошти з Payoneer на карти та рахунки фізосіб та ФОП та зараховувати кошти цілодобово в режимі online для фізосіб та з 8:00 до 20:00 протягом робочого тижня для ФОП.
Інтеграція також надає можливість уникнути комісій банків-кореспондентів за SWIFT-платежі від Payoneer.
Згідно зі статистикою Національного банку України, на 1 червня 2022 року за розміром загальних активів ПриватБанк посідав у рейтингу перше місце (606,635 млрд грн) серед 69 банків країни.