"Київстар" та Google запускає для розсилки по RCS
Ринки Технології 02.11.2022 20:46Мобільний оператор компанія "Київстар" почав використовувати у своїй мережі нову технологію надсилання повідомлень – Rich Communication Services (RCS) від компанії Google.
Як зазначається в повідомленні оператора в середу, це новий тип розсилок, який, на відміну від звичайних SMS, дає більше можливостей для бізнесу у наданні інформації, залученні клієнтів та спілкуванні з ними безпосередньо.
Фахівці оператора у співпраці з Google вже завершили інтеграцію нової технології та готові пропонувати її українському бізнесу.
"RCS-повідомлення виводять якість взаємодії бізнесу з клієнтом на новий рівень інтерактивності.
За даними Google, бренди, які використовують цю технологію, відзначають стрімке зростання залученості клієнтів у порівнянні з класичними каналами. Наприклад, ймовірність миттєвої покупки в каналі RCS вища на 72%, ознайомлення із пропозицією більше у 35 разів, а реакція на неї краще вдвічі, ніж на класичні повідомлення", – цитується у повідомленні керівник департаменту додаткових послуг та операторських відносин "Київстар" Олександр Галушко.
Серед головних переваг нового типу повідомлень: значно більший розмір тексту; надсилання зображень, аудіо, відео та інших файлів; чат-боти для миттєвої комунікації з клієнтами та зворотного зв'язку щодо продуктів та послуг; функція каруселі для показу декількох продуктів в одному повідомленні; зручні кнопки для переходу на сайт, QR; а також аналітичні звіти для брендів із повідомленнями про прочитання та статистикою залучення клієнтів.
Наразі ця технологія підтримується понад 5 млн Android-пристроїв у мережі "Київстар" і їх кількість збільшується органічно.
Як зазначають у Google, у всьому світі вже понад 500 млн людей перейшли із SMS на RCS-чат із розширеними можливостями.
Теги:
Google
Київстар
RCS
Переглядів:
678