Amazon врегулював претензії Єврокомісії пов'язані з практиками компанії в онлайн-торгівлі

Ринки 21.12.2022    08:40 Американський інтернет-рітейлер Amazon.com Inc. врегулював з Єврокомісією дві антимонопольні справи, відкриті проти нього регулятором у зв'язку з практиками компанії у сфері онлайн-торгівлі.

Amazon не платитиме штрафу, однак змінить практики, які, на думку ЄК, завдають шкоди незалежним продавцям, що працюють на платформі американської компанії.

У заяві, поширеній Amazon у вівторок, наголошується, що компанія "як і раніше не згодна з деякими висновками ЄК".

Проте, вона вважала за краще "конструктивно співпрацювати з регулятором, щоб мати можливість продовжувати працювати в Європі та підтримувати 225 тис. європейських підприємств малого та середнього бізнесу, які продають товари через платформу компанії".

У листопаді 2020 року європейський регулятор висунув Amazon претензії в тому, що компанія систематично користувалася даними сторонніх продавців, які працюють на її онлайн-платформі, в інтересах власного роздрібного бізнесу, який безпосередньо конкурує з ними.

Порушення, виявлені Єврокомісією, пов'язані з подвійною роллю Amazon: вона є і оператором платформи роздрібної торгівлі для незалежних компаній, і продавцем власних продуктів. ЄК дійшла висновку, що Amazon, надаючи майданчик незалежним продавцям, збирає інформацію про їхню активність і використовує її проти них, наприклад, запускає аналогічні продукти.

Amazon у липні цього року надіслала регулятору пропозицію, відповідно до якої компанія зобов'язується не використовувати непублічні дані продавців, які працюють на її платформі. Крім того, Amazon пообіцяла однаково ставитися до продавців, незалежно від того, якими сервісами доставки вони користуються.

Раніше ЄК заявила, що компанія віддає перевагу власним роздрібним пропозиціям або пропозиціям продавців, які використовують її логістичні сервіси та послуги доставки, визначаючи, чий саме товар потрапить до кошика покупця.

У Єврокомісії заявили у вівторок, що "зобов'язання, взяті на себе Amazon, дадуть змогу забезпечити, що компанія не використовуватиме дані сторонніх продавців для власних роздрібних операцій, і що вона надасть усім рівний доступ до сервісів Buy Box і Prime". Теги:   Amazon претензія Переглядів:   318

Читайте також:

26.12

Alibaba об'єднає активи в Південній Кореї з Gmarket

26.12

"Нова пошта" встановила новий рекорд – 2,24 млн відправлень за добу

26.12

«Ультра Альянс» став єдиним учасником тендера “Київгазу” на КАСКО