Витрати американців у День святого Валентина можуть зрости до $26 млрд
Ринки 30.01.2023 16:14Сукупні витрати американців на День святого Валентина (14 лютого) в нинішньому році можуть зрости до $25,9 млрд порівняно з $23,9 млрд 2022 року, що стане одним із рекордних значень від початку обліку цього показника, свідчать результати опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF) США.
Більше половини респондентів (52%) планують відзначати День святого Валентина і готові витратити на нього в середньому $192,80 - це другий найвищий показник із початку ведення підрахунків у 2004 році. У 2022 році середній показник становив $175,41.
Тоді як заплановані витрати на подарунки партнерам і членам сім'ї залишилися на рівні минулого року, багато споживачів цього року також хочуть потішити друзів, колег, однокласників, викладачів і навіть улюбленців, зазначає NRF.
Найбільше на подарунки готові витратити респонденти віком від 35 до 44 років: середні витрати в цій віковій групі, як очікують, становитимуть $335,71.
Найпопулярнішими місцями для купівлі подарунків залишаються онлайн-магазини (35%), за ними йдуть супермаркети (34%), дискаунтери (31%) і спеціалізовані магазини (18%).
Найпопулярнішими подарунками залишаються солодощі (57%), листівки (40%) і квіти (37%). Тим часом 32% респондентів планують похід до ресторану, 21% подарують прикраси, 20% - подарункові карти, а 19% - одяг.
Сукупні витрати на прикраси, як очікується, становитимуть понад $5,5 млрд, на святкування поза домом - близько $4,4 млрд.
Опитування NRF і Prosper Insights проводили в період із 3 до 11 січня серед 7,616 тис. американців.
Більше половини респондентів (52%) планують відзначати День святого Валентина і готові витратити на нього в середньому $192,80 - це другий найвищий показник із початку ведення підрахунків у 2004 році. У 2022 році середній показник становив $175,41.
Тоді як заплановані витрати на подарунки партнерам і членам сім'ї залишилися на рівні минулого року, багато споживачів цього року також хочуть потішити друзів, колег, однокласників, викладачів і навіть улюбленців, зазначає NRF.
Найбільше на подарунки готові витратити респонденти віком від 35 до 44 років: середні витрати в цій віковій групі, як очікують, становитимуть $335,71.
Найпопулярнішими місцями для купівлі подарунків залишаються онлайн-магазини (35%), за ними йдуть супермаркети (34%), дискаунтери (31%) і спеціалізовані магазини (18%).
Найпопулярнішими подарунками залишаються солодощі (57%), листівки (40%) і квіти (37%). Тим часом 32% респондентів планують похід до ресторану, 21% подарують прикраси, 20% - подарункові карти, а 19% - одяг.
Сукупні витрати на прикраси, як очікується, становитимуть понад $5,5 млрд, на святкування поза домом - близько $4,4 млрд.
Опитування NRF і Prosper Insights проводили в період із 3 до 11 січня серед 7,616 тис. американців.
Теги:
День святого Валентина
витрати
Переглядів:
372