Українське національне агентство із запобігання корупції занесло Procter&Gamble до списку міжнародних спонсорів війни
Ринки 03.02.2023 10:17Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло американську корпорацію Procter&Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни, повідомляється на його сайті.
"На жаль, через низький моральний поріг сотні іноземних компаній залишаються працювати на російському ринку, тим самим фінансуючи армію і військово-промисловий комплекс держави-агресора. Серед відомих нам компаній, окрім P&G, також уже є OpenWay Group, Danieli, TMS Tankers Ltd., Minerva Marine Inc., Thenamaris Ships Management, Delta Tankers Ltd., Dynacom Tankers Management Ltd. eKassir, Liberian International Ship & Corporate Registry та "Бондюель". Уся інформація про їхню діяльність передається міжнародній компанії LSEG і вноситься до бази даних World-Check для захисту міжнародної фінансової індустрії від спонсорів російської війни", - цитує пресслужба слова голови НАЗК Олександра Новікова.
Підставою внесення до списку спонсорів війни стало те, що, працюючи в РФ, компанія платить податки до російського держбюджету і сприяє мобілізаційним заходам.
У березні 2022 року P&G заявила про скорочення асортименту на російському ринку і пообіцяла залишити на ньому тільки товари для здоров'я та гігієни. А в серпні з'явилася інформація, що вона більше не інвестує в розвиток бізнесу на території РФ. Однак бізнес P&G розвивається в Росії, зокрема на території РФ продовжують працювати комбінат побутової хімії, найбільший у світі виробник мийних засобів для P&G, і завод із виготовлення лез і станків для гоління Gillette. Компанія дає робочі місця для близько 2,5 тис. росіян.
P&G належать такі дочірні підприємства і бренди як Gillette, Fairy, Tide, Ariel, Lenor, Mr. Proper, Pampers, Always, Head & Shoulders, Pantene, Old Spice, Hugo Boss, Max Factor та інші.
У березні 2022 року, після заяви про зменшення присутності на російському ринку, P&G на 40% підняла ціни на власні товари в РФ, чим майже нівелювала втрату доходу від скорочення портфеля брендів. Згідно з даними звіту компанії за 2022 рік, за рахунок такого підвищення цін на продукцію зросли органічні продажі компанії в Росії.
Теги: НАЗК спонсор війна Procter&Gamble Переглядів: 573