H&M збільшила виручку на 12%

Ринки 16.03.2023    21:00 Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, у першому кварталі 2023 фінансового року збільшив виручку сильніше за прогнози ринку.

Як повідомляють у попередній звітності H&M, виторг у грудні-лютому збільшився на 12% у річному вираженні і становив 54,87 млрд шведських крон ($5,24 млрд). У нацвалюті показник зріс на 3%.

Аналітики, опитані FactSet, у середньому очікували виручку на рівні 54,34 млрд крон.

Без урахування операцій у Росії, Білорусії та Україні H&M збільшила продажі в минулому кварталі на 16% (7% у нацвалюті). Компанія згорнула операції в РФ протягом четвертого фінкварталу минулого року.

Остаточну звітність компанії буде оприлюднено 30 березня.

H&M заснована 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M, компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.

Котирування акцій H&M впали на 4% на початку торгів у Стокгольмі в середу. З початку року капіталізація компанії зросла на 14,88% і становить зараз близько 219,9 млрд крон.
Теги:   H&M виручка Переглядів:   400

Читайте також:

21.11

Огляд-прогноз курсу гривні щодо ключових валют від аналітиків КИТ Group

21.11

Економіка Норвегії скоротилася на 1,8%

21.11

Аналіз економічних індикаторів України та світу за січень-серпень 2024 року від Experts Club