Terra Food збільшив експортну виручку на 15%

Ринки Харчова 18.03.2023    10:42
Великий український виробник молочної продукції Terra Food 2022 року збільшив експортну виручку на 15% - до $41 млн, повідомив директор компанії з експорту Максим Войтович на "Саміті експортерів", який організував "Форбс Україна".

За його словами, збільшити продажі вдалося завдяки диверсифікованому експортному портфелю і гнучкості, з якою компанією реагує на зміни споживчих настроїв у Європі.

Він вказав, що хедлайнером продажів компанії в Польщі став веганський аналог вершкового масла ТМ NATURALE. Компанія також вивела цю торгову марку на ринки Балтії, Болгарії та Угорщини і планує налагодити поставки до Німеччини.

В експортному портфелі Terra Food зараз на сегмент B2C припадає 60%, решта - B2B.

Компанія також починає масштабну експансію на ринок Китаю, яку відклала через повномасштабну російську агресію.

"У березні 2022 року планували масштабну експансію в Китай. Через війну відклали цей кейс, але найближчим часом запустимо цей проєкт. Якщо ви хочете заходити в Китай, у телефоні цього не зробиш - ви маєте там бути присутніми, працювати з дистриб'юторами", - сказав Войтович, зазначивши, що особливістю китайського ринку є "risk aversion".

Terra Food (ТМ "Ферма", Premialle, "Тульчинка", "Біла лінія") виробляє продукцію в Україні на п'яти підприємствах.
Теги:   Terra Food експортна виручка Переглядів:   631

Читайте також:

15.11

Siemens збільшила чистий прибуток на 11%

15.11

"Укрграфіт" отримав збиток 118 млн грн за 9 місяців

15.11

Україна в січні-жовтні наростила експорт алюмінію на 29,3%