Xiaomi скоротила виручку на 23% через падіння продажів смартфонів
Ринки Телеком Технології 01.04.2023 14:09Китайський виробник електроніки Xiaomi Corp. різко скоротив виручку за підсумками четвертого кварталу через зниження глобального попиту на смартфони
Як повідомляється в прес-релізі компанії, виручка в минулому кварталі знизилася на 23%, до 66,05 млрд юанів ($9,68 млрд). Зокрема в сегменті смартфонів доходи впали на 27%.
Тим часом чистий прибуток підвищився на 28,6%, до 3,14 млрд юанів.
За підсумками всього 2022 року Xiaomi скоротив виручку на 14,7% - до 280,04 млрд юанів. Чистий прибуток впав майже вдесятеро, до 2,5 млрд юанів.
Компанія окремо зазначила, що виручка від зарубіжних операцій минулого року становила 137,8 млрд юанів, що становить 49,2% від сукупної виручки Xiaomi.
Компанія реалізувала минулого року 150,5 млн телефонів проти 190 млн роком раніше. За оцінками компанії Canalys, Xiaomi за підсумками 2022 року зберегла третє місце в списку провідних виробників смартфонів у світі з часткою ринку 12,8%.
Глобальні продажі "розумних" телевізорів Xiaomi минулого року збільшилися на 0,6%, до 12,4 млн одиниць, незважаючи на спад усього ринку на 5,6%.
Виручка компанії в сегменті інтернету-речей (IoT) і побутової електроніки минулого року скоротилася на 6,1% - до 79,8 млрд юанів. До платформи споживчого IoT Xiaomi під'єднано 589,4 млн "розумних" пристроїв, крім смартфонів і ноутбуків, за рік показник зріс на 35,8%.
Доходи від інтернет-послуг компанії у 2022 році підвищилися на 0,4%, досягнувши 28,3 млрд юанів.
Xiaomi заснована 2010 року. Компанія виробляє смартфони, планшети, ноутбуки, телевізори, "розумні" годинники і "розумні" велосипеди, а також пароварки і тестери води. Продукція представлена більш ніж у 100 країнах.
Акції Xiaomi в Гонконзі подорожчали на 1,8% за підсумками торгів у п'ятницю. З початку року капіталізація компанії зросла на 15,2%.
Теги:
Xiaomi
смартфон
виручка
Переглядів:
511