Tesla стала найдорожчим автомобільним брендом світу

Ринки Машинобудування Транспорт 07.04.2023    17:20 Tesla за рік піднялася на дві сходинки в списку найдорожчих автомобільних брендів світу і вперше очолила його, обігнавши Mercedes-Benz і Toyota, свідчать дані Brand Finance.

Вартість бренду Tesla зараз оцінюють у $66,2 млрд, за рік показник зріс на 44%, а з допандемійних часів - у п'ять разів.

"Таке зростання оцінки бренду є позитивним сигналом для Tesla, оскільки він вказує на кращу впізнаваність бренду, що може призвести до зростання продажів і виручки в майбутньому", - сказав директор з оцінки в Brand Finance Алекс Хей.

Toyota опустилася на третє місце, втративши 18% вартості ($52,5 млрд), Mercedes-Benz залишився на другому (мінус 3%, $58,8 млрд).

Рекордний стрибок вартості в секторі продемонстрував китайський автомобільний бренд Sokon - на 123% за рік, до $739 млн.

Найсильнішим автомобільним брендом аналітики Brand Finance назвали Ferrari NV, присвоївши їй максимальний рейтинг "AAA+". Під час оцінки сили бренду компанія враховує масу інших показників, крім вартості, включно з інвестиціями в маркетинг, операційними результатами, а також відносинами із зацікавленими особами (від працівників, постачальників і акціонерів до державних органів і громадських організацій).

Вартість бренду Ferrari за рік скоротилася на 8%, головним чином за рахунок зниження курсу євро до долара - до $7,4 млрд. У євро показник зріс на 3%.

Серед виробників автозапчастин найдорожчим брендом знову став японський Denso, вартість якого зросла за рік на 6%, до $4,5 млрд. У сегменті виробників шин лідером залишилася французька Michelin (+2%, до $7,9 млрд).
Теги:   бренд Tesla Переглядів:   384

Читайте також:

21.11

Огляд-прогноз курсу гривні щодо ключових валют від аналітиків КИТ Group

21.11

Економіка Норвегії скоротилася на 1,8%

21.11

Аналіз економічних індикаторів України та світу за січень-серпень 2024 року від Experts Club