6-7 квітня відбулась XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023

Ринки 14.04.2023    14:57 В Києві відбулась щорічна, 14-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу».

Це єдиний в Україні спеціалізований захід для фахівців у галузі ритейла та суміжних галузей. На зустрічі зібралися понад 380 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з продажу, закупівель, керівників СТМ). Були присутні також провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Учасники конференції обговорили роботу галузі у воєнний час, а також провели перемовини з чинними та майбутніми партнерами.

Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.

Партнерами конференції стали компанії:

ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Аутсорсинговий Партнер - АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ

Інноваційний партнер - SMART business

Партнер чистоти та гігієни - Ната Груп

Аналітичний партнер - Num8erz

Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics

Девелопмент партнер - Альтерра Груп

Міжнародний Логістичний Партнер - ДСВ Логістика
Енергетичний партнер -  Енергум
Юридичний партнер - GRACERS

Молочний партнер - ZINKA

Партнер системної інтеграції – САЙТЕКС-ПРО (Zebra Premier Solution Partner)

Recruitmentpartner - SOHINA GLOBAL RECRUITMENT 

ФарроПартнер – Кременчукм’ясо 

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Партнер кава-брейків - ONE LOVE

 

Конференція була проходила у двох тематичних залах — Foodmaster і NonFoodmaster, між якими учасники могли переміщатися відповідно до власних інтересів.

Сесію Foodmaster відкрив модератор Сергій Даценко, бізнес-тренер, консультант із питань ефективного управління.

Першим спікером виступив Станіслав Музиченко, перший заступник голови Державної регуляторної служби України. Він розповів про Регуляторні правила. Державні перевірки. Ліцензії та дозвільні документи.

Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, презентувала доповідь «FMCG: Між бюджетним тиском та споживчими преференціями».

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер Art Nation Loyalty, виступив із темою «Товари-фіджитал: чому потрібно думати про діджитальну складову товарів щоденного попиту».

Виступ Сергія Лотохова, комерційного директора ТОВ «Енергум», мав назву «Розумна енергія вашого бізнесу».

Валерій Губарєв, директор «Незалежної митної агенції», розповів про Митну євроінтеграцію та «митний безвіз» для України. Нові тренди та можливості розвитку ЗЕД. Як українському бізнесу отримати європейські митні спрощення і переваги.

Виступ Артема Степанова, Product Owner SMART Demand Forecast, мав назву «Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники в мінливих умовах?»

Катерина Горева, керівниця ціноутворення й внесення даних комерційного департаменту мережі супермаркетів «Варус», керівник відділу ціноутворення мережі аптек «Подорожник», виступила з презентацією «Ціноутворення в нових умовах. Швидке реагування, впровадження змін. Онлайн та офлайн канали роздробу».

Олег Чорнобривцев, CEO ТОВ «Аделіна Аутсорсинг», і Юлія Музіль, head of Project Management Department, презентували доповідь «Закохай більше споживачів у свій бренд. Сучасний контакт-центр — це допомога, емпатія, сервіс з любов’ю».

Тетяна Титар, провідний фахівець підвідділу роботи з регіональними клієнтами Mars Україна, виступила з темою «Канал АЗК теж ритейл? Як і де працює імпульс в ритейлі та на АЗК? Особливості співпраці FMCG з каналом АЗК».

Денис Ромаш, керівник досліджень та co-founder компанії Num8erz, і Дмитро Москвічов, директор з продажів NOVUS, презентували практичний кейс «Як покращити пропозицію для покупця за допомогою унікальних інсайтів, отриманих із нового сервісу Num8erz.InsightsPanel».

Серію практичних кейсів продовжили Ярослав Сидорик, начальник відділу цифрових продажів ABINBEV EFES Україна, та Ольга Низенко, начальниця відділу по взаємодії з клієнтами компанії ABINBEV EFES Україна. Їхня презентація мала назву «Як В2В платформа «ВИBEERРАЙ» пережила зупинку бізнесу, кейс AB INBEV EFES».

Олексій Панасенко, операційний директор NOVUS, розповів про «Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнних умовах».

Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній «Епіцентр», виступив з доповіддю «Конкурентний аналіз асортименту».

Окрема частина конференції була присвячена Nonfood сегменту. Її відкрив модератор Артем Харлашкін, комерційний директор мережі магазинів SelectO.

Першою спікеркою виступила Надія Гануліч-Манукян, маркетинг-директорка компанії UPG, з темою «Як змінилися потреби та патерни поведінки клієнта АЗК та адаптація бізнесу до нової реальності».

Олег Близнюк, генеральний директор, засновник, розробник товарів ТОВ «НАТА ГРУП», і Максим Білий, керівник підрозділу по роботі з retail мережами ТОВ «НАТА ГРУП», на досвіді прикладі своєї компанії розповіли, Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

Денис Шевчук, рroduct Owner SMART CRM / Business Development Manager SMART business, виступив із темою «Людяний сервіс. Як поєднання CRM та месенджерів створюють турботливу службу підтримки».

Анна Заріпова, менеджерка з персоналу та розвитку «Імперіал Тобакко» в Україні, розповіла про Збереження команд в умовах війни.

Наталія Назарчук, директорка з маркетингу і розвитку маркетплейсу Kasta.ua, презентувала доповідь «Перспективи та переваги використання маркетплейсу як окремого каналу продажів та популяризації бренду компанії».

Геннадій Гриненко, директор з розвитку в компанії «Альтерра Груп» виступив із доповіддю «Перебудова ланцюга постачання з урахуванням аналізу ринку складської логістики. Тренди 2023».

Після виступу спікерів 6 квітня відбулося нагородження переможців Національної премії «Made-in-Ukraine-2023: Кращий партнер року серед виробників» та «Retail-in-Ukraine-2023: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж».

 

Кращими серед виробників стали:

1.  МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ –  ДП "Лакталіс-Україна"

2.  М'ЯСОПРОДУКТИ - ПрАТ «МХП»

3.  РИБОПРОДУКТИ - ТМ Veladis

4.  БАКАЛІЯ: макаронні вироби, крупи, борошно - ТОВ "ТЕРРА"

5.  БАКАЛІЯ: олія - Приватне підприємство "Оліяр"

6.  БАКАЛІЯ: соус - Торгова марка "Королівський смак"

7.  КАВА, КАКАО - ТОВ "Нестле Україна",

8.  ХЛІБОБУЛОЧНІ ВИРОБИ - ТД Київхліб

9.  КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ - ТОВ "Малбі Фудс"

10.  СНЕКИ - ТОВ "Снек Продакшн"

11.  БЕЗАЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ - ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна»

12.  АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ - Global Beverage Trade

13.  ПИВО - ABINBEV EFES Ukraine

14.  ТАБАЧНІ ВИРОБИ - «Імперіал Тобакко» в Україні

15.  ТОВАРИ ДЛЯ ТВАРИН – Kormotech

16.  БАКАЛІЯ: Приправи, спеції - Торговий дім "Любисток"

 

Кращими серед торговельних мереж стали:

Динаміка продажів – Мультимаркет Аврора

Стабільність розрахунків – ТОВ "АТБ-Маркет"

Маркетингова підтримка  - Маркетопт

Професіоналізм команди мережі - ФАЙНО МАРКЕТ

Якість логістики  - Епіцентр К

 

7 квітня доповіді розпочала Катерина Калюжна, senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, з темою  «Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Як формується лояльність?»

Віктор Бесараба, начальник відділу з розвитку каналів збуту ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна», і Таїсія Гейчук, керівниця групи з планування сировини ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна», розповіли про Адаптацію бізнесу до нових умов - управління асортиментом.

Сергій Савинський, юрист ЮФ GRACERS, розповів, Як підготуватись до перевірок та обшуків на підприємстві: чек-лист для керівника.

Сергій Верховцев, менеджер з інноваційних рішень для бізнесу «Київстар», виступив із доповіддю «Як утримувати та знаходити клієнтів в умовах постійних змін: реальні кейси».

Володимир Матяш, генеральний директор мережі магазинів «Економ», «Drink Хата», «Грошик», виступив із презентацією «Перебудова роботи мереж у зв’язку з початком війни та в післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах».

Анастасія Сохіна, founder and CEO SOHINA GLOBAL RECRUITMENT, презентувала доповідь «Фундамент бізнесу - це видатна команда, що генерує прибуток».

Наталія Кагадій, директорка департаменту ProCheese в Ardis Group, розповіла, Як перетворити обмеження на прибуток: кейс у партнерстві з німецьким виробником.

Максим Пятаков, директор Департаменту непаливних продажів ПАТ «Укрнафта»,

7 квітня учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник». Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 35 торгових мереж і понад 150 постачальників.

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

Fixygen - інформаційний партнер

Теги:   TradeMasterGroup Food & NonFoodMaster-2023 Переглядів:   379

Читайте також:

19.11

Український бізнес під час війни виконує більше функцій, ніж зазвичай

19.11

"Слов'янські шпалери" збільшили випуск на 2,3% за 10 місяців

19.11

Rheinmetall прогнозує виручку в €20 млрд до 2027 року