Procter & Gamble збільшила чистий прибуток на 1%, виручку - на 4%
Ринки 23.04.2023 15:18Американська Procter & Gamble Co., найбільший у світі виробник споживчих товарів, збільшила чистий прибуток у третьому фінансовому кварталі на 1%, виручку - на 4%.
P&G поліпшила прогноз продажів і зберегла прогноз чистого прибутку на 2023 фінрік.
Як ідеться у пресрелізі компанії, її чистий прибуток у січні-березні становив $3,4 млрд порівняно з $3,36 млрд за аналогічний період попереднього року.
Прибуток у розрахунку на акцію збільшився до $1,37 з $1,33. Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували цей показник на рівні $1,32 на акцію.
Квартальна виручка P&G склала $20,07 млрд порівняно з $19,38 млрд роком раніше. Консенсус-прогноз аналітиків для цього показника становив $19,28 млрд.
Органічне зростання виручки (без урахування купівлі/продажу активів і зміни курсів обміну валют) минулого кварталу становило 7%. При цьому ціни збільшилися на 10%, а обсяг продажів зменшився на 3%.
Продажі косметичних і парфумерних засобів P&G у третьому фінкварталі зросли на 3% порівняно з тим самим періодом минулого року, становивши $3,5 млрд, товарів для домашніх тварин - на 1% (до $1,5 млрд), товарів для здоров'я - на 6% (до $2,8 млрд), господарських товарів - на 5% (до $7 млрд). У категорії товарів для дітей та особистої гігієни показник збільшився на 3% (до $5 млрд).
У минулому кварталі P&G повернула акціонерам загалом $3,6 млрд, зокрема $2,2 млрд за рахунок виплати дивідендів і $1,4 млрд через зворотний викуп акцій.
Згідно з новим прогнозом компанії, її виручка цього фінроку збільшиться приблизно на 1% порівняно з попереднім. Раніше динаміка виручки прогнозувалася в діапазоні від зниження на 1% до нульової зміни.
Прогноз органічного зростання річних продажів підвищено до 6% з 4-5%.
P&G, як і раніше, очікує, що зростання її прибутку з розрахунку на акцію в поточному фінроці складатиме від 0 до 4%. При цьому в компанії відзначають, що показник, скоріше буде ближче до нижньої межі цього діапазону.
Акції P&G додають у ціні 1,6% під час попередніх торгів у п'ятницю. З початку поточного року їхня вартість практично не змінилася.
Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес з виробництва мила і свічок у місті Цинциннаті (штат Огайо). Нині портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій і близько 65 торгових марок, які продають майже в 70 країнах.
Основні напрямки діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у таких основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найбільш відомих торгових марок Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Fusion, Gillette, Mach3, Venus, Braun.
Теги:
Procter & Gamble
прибуток
Переглядів:
374