Disney зафіксувала зростання чистого прибутку і виручки, але втратила 4 млн передплатників стримінгового сервісу
Ринки 11.05.2023 17:56 Американська Walt Disney Co., найбільша у світі компанія у сфері розваг і медіа, зафіксувала зростання чистого прибутку і виручки у другому фінансовому кварталі, проте несподівано зіткнулася з відтоком користувачів стримінгового сервісу Disney+.Як ідеться у пресрелізі Disney, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 1 квітня, становив $1,27 млрд, або $0,69 у розрахунку на акцію, порівняно з $470 млн, або $0,26 на акцію, за аналогічний період попереднього фінроку.
Прибуток без урахування разових факторів становив 93 центи на акцію, збігшись із консенсус-прогнозом експертів, опитаних FactSet.
Квартальна виручка Disney збільшилася на 13%, до $21,82 млрд. Аналітики в середньому прогнозували цей показник на рівні $21,8 млрд.
Кількість передплатників Disney+ за підсумками минулого кварталу скоротилася до 157,8 млн зі 161,8 млн трьома місяцями раніше. Експерти в середньому очікували зростання кількості передплатників до 163,5 млн.
Скорочення кількості передплатників припало головним чином на сегмент Disney+Hotstar, орієнтований на Індію. Середньомісячна виручка компанії в розрахунку на користувача в цьому сегменті становила лише 59 центів проти 74 центів роком раніше. При цьому загалом для Disney+ показник збільшився до $4,44 з $3,93 завдяки підвищенню цін на підписку без реклами.
Підрозділ, що займається розвитком онлайн-відеоплатформ, до складу якого входить Disney+, збільшив виручку в другому фінкварталі на 3%, до $14,04 млрд. Експерти очікували зростання показника до $14,15 млрд.
Виручка підрозділу, що управляє тематичними парками і круїзними суднами, а також займається випуском споживчих товарів і відеоігор, підскочила на 17%, до $7,78 млрд, проти прогнозу в $7,6 млрд.
Акції Disney подешевшали на 4,8% на додаткових торгах у середу. З початку поточного року капіталізація компанії зросла на 16,4%, до $186,7 млрд.
Теги: Disney виручка передплатник Переглядів: 372