Власник модних брендів Tapestry наростив прибуток у 1,5 раза та поліпшив прогноз

Ринки 12.05.2023    12:46 Американська компанія Tapestry, якій належать модні бренди Coach, Kate Spade і Stuart Weitzman, у третьому кварталі 2023 фінансового року збільшила чистий прибуток у 1,5 раза.

Як ідеться у пресрелізі компанії, її чистий прибуток за квартал, що завершився 1 квітня, становив $187 млн, або $0,78 із розрахунку на акцію, порівняно зі $123 млн, або $0,46 на акцію, за порівнянний період попереднього року.

Виручка зросла на 5% - до $1,51 млрд з $1,44 млрд роком раніше. Без урахування зміни курсів обміну валют показник підвищився на 9%.

Опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали прибуток компанії на рівні $0,6 на акцію за виручки в $1,442 млрд.

Продажі брендів Coach і Stuart Weitzman у минулому кварталі збільшилися на 7% - до $1,144 млрд і $68,3 млн відповідно. Бренд Kate Spade зафіксував зниження виручки на 1% - до $279,2 млн.

Tapestry підвищила річний прогноз виручки до $6,7 млрд з $6,6 млрд, прибутку - до $3,85-3,9 з $3,7-3,75 на акцію.

Консенсус-прогноз передбачає виручку в розмірі $6,6 млрд і прибуток на рівні $3,72 на акцію.

Крім того, компанія планує повернути акціонерам у поточному фінроці близько $1 млрд, включно з $700 млн у рамках зворотного викупу акцій і $300 млн у вигляді дивідендів.

Котирування акцій Tapestry зростають на 6,3% під час попередніх торгів у четвер. Капіталізація компанії за останній рік зросла на 21,3% (до $9 млрд), тоді як фондовий індекс S&P 500 за цей період додав 5,1%.
Теги:   Tapestry прибуток Переглядів:   333

Читайте також:

19.12

MicroStrategy придбала біткойнів ще на $1,5 млрд, резерв досяг $45 млрд

19.12

Phillips 66 продає 25% у трубопроводі GCX за $865 млн

19.12

Імпорт золота до Індії в листопаді підскочив до рекордних $14,9 млрд