H&M збільшила виручку на 6%

Ринки 15.06.2023    18:49 Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, у другому кварталі 2023 фінансового року збільшив виручку на 6%, що виявилося меншим за очікування.

Як повідомляють у попередній звітності компанії, виручка в березні-травні становила 57,62 млрд шведських крон ($5,38 млрд) порівняно з 54,504 млрд крон за аналогічний період минулого року. Показник, розрахований у нацвалютах країн присутності, не змінився.

Аналітики, опитані FactSet, у середньому оцінювали виручку на рівні 58,3 млрд крон.

Повна фінансова звітність за другий фінквартал буде опублікована 29 червня.

Котирування акцій H&M підвищуються на 3,1% під час торгів у четвер. З початку 2023 року капіталізація ритейлера зросла більш ніж на третину (до 237 млрд крон), тоді як фондовий індекс OMX Stockholm 30 додав менше ніж 13%.

H&M було засновано 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M, компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Теги:   H&M виручка Переглядів:   451

Читайте також:

21.11

Огляд-прогноз курсу гривні щодо ключових валют від аналітиків КИТ Group

21.11

Економіка Норвегії скоротилася на 1,8%

21.11

Аналіз економічних індикаторів України та світу за січень-серпень 2024 року від Experts Club