PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід

Ринки 06.07.2023    15:54

8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу . Ініціатором та організатором
Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки
Генеральний партнер - Терра

Офіційний партнер конференції - ProCare

Паперовий партнер - "ТК Альбатрос"

Ваш eco-friendly Партнер - РЕНДПАКО-ЕКО

Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер!

ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна
Вітчизняний партнер з виробництва  продуктів харчування – Золоте Зерно

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Вас чекає:
Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. У рамках Конференції PrivateLabel-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників

Галерея новинок PrivateLabel-2023. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя! Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки кращих проектів ВТМ для представлення на полицях Галереї Новинок.

Столи переговорів у форматі мережа – постачальник. Це унікальна можливість прямих переговорів із керівниками з закупівель роздрібних мереж та виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж та понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Друкований Журнал PrivateLabel-2023. Кожен учасник отримає новий номер щорічного журналу з інтерв'ю роздрібних мереж про розвиток ВТМ в Україні!

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  1. Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.
  2. Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  3. Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш", — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
  4. Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор -  "Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики"
  5. Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
  6. Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.
  7. Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером
  8. Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост – Етапи розвитку компанії
  9. Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР (Укрпатент) офісу . Ольга Кронда – представниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP (Укрпатент) офісу – Правова охорона торгівельних марок: практичний аспект використання
  10. Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК "Альбатрос". У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна - Керівник відділу роботи з торговельними мережами - "Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва "ТК Альбатрос", Лідера з виробництва СТМ на ринку України.
  11. Євгенія Родіна, керівник центру розвитку Рітейл ПрАТ “МХП” - Створення сильної брендової історії: використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  12. Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва - Як створити ефективну привабливу Private Label?  ДіEVA точка зору
  13. Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек "Подорожник"- Тема уточнюється
  14. Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. - Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України"
  15. Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА - ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!
  16. Тимур Тігієв, провідний дизайнер ЕпіцентрК Дизайн Власної Торгової марки: Як створити привабливий бренд
  17. Олена Паливода, Керівниця відділу ВТМ “Ашан Україна“- Тема уточнюється

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900, +380443839239

fixygen - інформаційний партнер

Теги:   TradeMasterGroup PrivateLabel-2023 Переглядів:   387

Читайте також:

19.11

Український бізнес під час війни виконує більше функцій, ніж зазвичай

19.11

"Слов'янські шпалери" збільшили випуск на 2,3% за 10 місяців

19.11

Rheinmetall прогнозує виручку в €20 млрд до 2027 року