Reikartz зробить ребрендинг своїх готелів в Україні

Ринки 22.07.2023    13:17
Готельний оператор Reikartz проводить ребрендинг готельної мережі в Україні, нова назва Optima Hotels & Resorts, повідомила прес-служба оператора.

"Українські власники "Рейкарц Хотел Груп" досягли домовленості про поділ торгових марок і вирішили створити новий бренд для готельної мережі в Україні. Нова назва нашої мережі - Optima Hotels & Resorts. У складі мережі будуть представлені готелі бренду Optima і Optima Collection, Vita Park і Raziotel", - повідомила операційний директор Optima Hotels & Resorts Надія Романчук.

Вона повідомила також, що вже розпочато роботу з ребрендингу готелів і над новим сайтом optimahotels.com.ua, який буде запущено вже цього літа.

Мережа об'єднує понад 80 готелів в Україні, Швеції, Казахстані, Грузії та Узбекистані.

Мережа Reikartz працювала під брендами Raziotel (мережа економ-готелів категорії "три зірки"), Vita, Optima (велнес-курорти і готелі категорії "три зірки"), а також Reikartz Collection і Reikartz Hotels & Resorts (бізнес- і курортні готелі категорії "три зірки-плюс" і "чотири зірки").

У липні 2022 року готель Reikartz River у Миколаєві зазнав суттєвих пошкоджень унаслідок російських обстрілів.

ТОВ "Рейкарц Хотел Менеджмент" створено 2008 року. Згідно з даними Opendatabot, учасниками компанії є Володимир Кашутін (Львів, 99,9%) і Андрій Дема (Київ, 0,1%). Кінцевим бенефіціаром вказано Кашутіна. При цьому до 2019 року бенефіціарами значилися громадяни РФ Юрій Васін, Леонід Лаврентьєв і Тимур Родіонов.

Згідно з фінрезультатом за 2022 рік, чистий прибуток компанії становив 10,6 млн грн проти збитку 2021 року.
Теги:   ребрендинг Reikartz готель Переглядів:   365

Читайте також:

07.11

Виручка EPAM зросла на 1,3% - до $1,2 млрд

07.11

Завод скла в Київській області почнуть будувати навесні 2025 року

07.11

Hershey отримав прибуток нижчий за прогноз через високі ціни на какао