Warner Bros скоротила збиток і збільшила виручку на 5,4%

Ринки 04.08.2023    14:15 Американська медіакомпанія Warner Bros. Discovery, яка була створена в результаті злиття WarnerMedia (медіапідрозділу AT&T Inc.) з Discovery Inc., у другому кварталі скоротила чистий збиток майже втричі і підвищила виручку на 5,4%.

Як повідомляють у прес-релізі компанії, чистий збиток у квітні-червні становив $1,24 млрд, або $0,51 з розрахунку на акцію, порівняно зі збитком у $3,42 млрд, або $1,5 на акцію, зафіксованим за аналогічний період минулого року.

Показник містить одноразове списання в розмірі $1,66 млрд у зв'язку з нематеріальними активами і списання $146 млн через реструктуризацію.

Виручка підвищилася до $10,36 млрд з $9,83 млрд роком раніше.

Опитані FactSet аналітики в середньому прогнозували, що компанія отримає збиток у розмірі 35 центів на акцію за виручки в $10,44 млрд.

Кількість передплатників стримінгового сервісу Warner Bros. Discovery становила 95,8 млн, скоротившись за квартал на 1,8 млн.

Тим часом глобальна виручка в розрахунку на передплатника підвищилася до $7,71 з $7,48 кварталом раніше. Вільний грошовий потік підскочив до $1,72 млрд з $789 млн роком раніше, перевищивши прогноз аналітиків на рівні $886 млн.

Котирування акцій компанії на попередніх торгах у четвер зростають на 4,8%. Ринкова вартість компанії з початку року підскочила приблизно на третину, як і фондовий індекс Nasdaq Composite.

Портфель Warner Bros. Discovery об'єднує понад 100 добре відомих і популярних в усьому світі брендів, зокрема HBO, Warner Bros., Discovery, DC Comics, CNN, Cartoon Network, HGTV, Food Network, TNT, TBS, Eurosport, TLC, Animal Planet тощо.
Теги:   Warner Bros виручка збиток Переглядів:   252

Читайте також:

27.12

Тайвань заблокував угоду Uber із купівлі Foodpanda за $950 млн

27.12

Nidec пропонує $1,6 млрд за Makino Milling із премією 42%

27.12

Zezman Holding завершив 15,2 тис. кв. м житла у 2024 та розвиває проєкти в Ужгороді й Одесі