Warner Bros скоротила збиток у 5,5 раза

Ринки 09.11.2023    10:54 Американська медіакомпанія Warner Bros. Discovery, яка була створена в результаті злиття WarnerMedia (медіапідрозділу AT&T Inc. з Discovery Inc.), у третьому кварталі 2023 року скоротила чистий збиток у 5,5 раза, гірше очікувань.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, чистий збиток у липні-вересні становив $417 млн, або $0,17 із розрахунку на акцію, порівняно зі збитком у $2,31 млрд, або $0,95 на акцію, зафіксованим за аналогічний період минулого року.

Показник включає в себе доподаткову амортизацію в розмірі $1,76 млрд і витрати на реструктуризацію в $269 млн.

Виручка підвищилася на 2% - до $9,98 млрд з $9,82 млрд роком раніше. Фільм "Барбі", що вийшов у липні, зібрав у світовому прокаті близько $1,5 млрд і став найкасовішим за всю історію Warner Bros.

Опитані FactSet аналітики в середньому прогнозували, що компанія отримає збиток у розмірі $0,09 на акцію за виручки в $9,97 млрд.

Кількість передплатників стримінгового сервісу Warner Bros. Discovery становила 95,1 млн, скоротившись за квартал на 700 тис.

Тим часом глобальна виручка в розрахунку на передплатника підвищилася до $7,82 з $7,71 кварталом раніше. Вільний грошовий потік був позитивним і склав $2,06 млрд проти мінус $192 млн роком раніше.

Котирування акцій компанії на попередніх торгах у середу знижуються на 1%.

Портфель Warner Bros. Discovery об'єднує безліч добре відомих і популярних в усьому світі брендів, зокрема HBO, Warner Bros., Discovery, DC Comics, CNN, Cartoon Network, HGTV, Food Network, TNT, TBS, Eurosport, TLC, Animal Planet тощо.
Теги:   Warner Bros збиток Переглядів:   246

Читайте також:

27.12

АМКУ оштрафував 14 компаній на 23 млн грн за змову в торгах МТП "Південний"

27.12

В Україні знизилися попит і ціни на картоплю

27.12

Тайвань заблокував угоду Uber із купівлі Foodpanda за $950 млн