Remy Cointreau скоротив виручку на 27% через різке зниження продажів коньяку

Ринки 30.11.2023    13:50 Французький виробник алкогольної продукції Remy Cointreau SA скоротив виручку в першому півріччі 2023-2024 фінансового року на 26,6% через різке зниження продажів коньяку.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, виручка у квітні-вересні знизилася до 636,7 млн євро порівняно з 867,1 млн євро за аналогічний період минулого року. Органічне зниження (без урахування зміни валютних курсів і купівлі/продажу бізнесу) становило 22,2%.

Продажі підрозділу, що випускає коньяк, впали на 34,8% - до 416 млн євро. В органічному вираженні показник знизився на 30%. Виручка від продажу іншої алкогольної продукції зменшилася на 3,6%, склавши 206,7 млн євро (органічне зростання - 0,1%).

Операційний прибуток Remy Cointreau у першому фінпівріччі впав на 47% - до 169,1 млн євро, чистий прибуток - на 50%, до 113 млн євро.

Remy Cointreau підтвердила прогноз, згідно з яким вона очікує падіння продажів на 15-20% в органічному вираженні в поточному фінроці.

Котирування акцій компанії злетіли на 7,2% на початку торгів у четвер. З початку поточного року вони впали більш ніж на 26%, тоді як фондовий індекс CAC 40 додав 12,4%.

Remy Cointreau, контрольована сім'єю Еріар Дюбрей, була утворена в 1991 році шляхом злиття компаній Remy Martin (заснована в 1724 році) і Cointreau (заснована в 1849 році). Компанія випускає коньяки Remy Martin і Louis XIII, ром Mount Gay, бренді Metaxa, шампанське Piper-Heidsiek, Charles Heidsiek і F.Bonnet, лікери Cointreau і Passoa.
Теги:   коньяк Remy Cointreau виручка Переглядів:   192

Читайте також:

23.11

Всесвітня асоціація виробників сталі випустила рейтинг основних країн виробників сталі

23.11

У Києві нагородили найкращих із фармацевтичної галузі України

23.11

Аналіз цін на ринку нерухомості Іспанії від relocation.com.ua