Перехід до емоційного банкінгу є важливим трендом розвитку банків у майбутньому – СЕО ОТП Банку

Ринки Банки 25.12.2023    16:18 Концепція емоційного банкінгу в Україні найближчим часом розвиватиметься, це дасть можливість клієнтам бути дотичними до значущих ініціатив, втілення у життя благодійних проєктів. Таку думку висловив голова правління ОТП Банку Володимир Мудрий під час участі у панельній дискусії «Future of Banking» на щорічній конференції UAFIN.TECH 2023, яка відбулася у Києві.

«Банківський бізнес уже став чимось буденним, тому концепція емоційного банкінгу буде розвиватися. Важливе завдання банків полягатиме у створенні й розвитку платформи, яка дасть клієнтам можливість брати участь у соціальних та благодійних проєктах. Одночасно з цим можливий прорив у фандрейзингу може стати інструментом залучення інвестицій у бізнес та акумулювати ресурси на важливі для країни цілі, ще до запуску фондового ринку», - додав В.Мудрий.



Як приклад залучення клієнтів до благодійництва за допомогою емоційного банкінгу він навів Різдвяний аукціон, що проводить ОТП Банк на користь Superhumans Center у застосунку OTP Bank UA. Усі зібрані від продажу лотів кошти будуть перераховані на протезування захисників, які на війні втратили кінцівки й потребують комплексного лікування та реабілітації.

Іншим важливим кроком у майбутньому, за словами голови правління ОТП Банку, стане запуск в країні цифрової гривні, яка може стати одним із найдієвіших інструментів у боротьбі з корупцією. «Чому цифрова гривня має з'явитися? На моє переконання, як банкіра, вона може стати оцією «пігулкою», яка вилікує корупцію. Я вважаю, що е-гривня є одним з дієвих механізмів у державних закупівлях проти корупції», - сказав В.Мудрий.

Як відзначив банкір, Нацбанк наразі розглядає та опрацьовує можливі варіанти використання електронної гривні.
Теги:   ОТП Банк тренд банкінг Переглядів:   226

Читайте також:

21.01

Лідер експрес-відправлень в Україні “Нова пошта” за рік збільшила обсяг доставки на 16%

21.01

Інфляція в єврозоні в грудні прискорилася до 2,4% річних

21.01

Споживчі настрої українців у грудні 2024 року майже не змінилися