Starbucks планує збільшити кількість кав'ярень в Індії до 1 тис

Ринки 10.01.2024    13:21 Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою в світі мережею кав'ярень, планує довести кількість точок в Індії до 2028 року до тисячі.

Наразі Tata Starbucks, що є СП між Starbucks та індійською Tata Consumer Products, володіє 390 кав'ярнями в 54 індійських містах. Таким чином, компанія планує відкривати в Індії по одній кав'ярні кожні три дні, йдеться в пресрелізі Starbucks.

Компанія розраховує збільшити кількість співробітників в Індії до 2028 року вдвічі - до 4,6 тис. Вона має намір відкривати кав'ярні в більш дрібних містах країни і в аеропортах, а також розширювати мережу автокафе і цілодобових точок.

"Стратегія спрямована на підвищення кваліфікації місцевих кадрів, відкриття нових кав'ярень із поліпшеним обслуговуванням, а також просування кави, вирощеної в Індії, серед клієнтів Starbucks у всьому світі", - ідеться в пресрелізі.

Tata Starbucks, створена 2012 року, належить Starbucks і Tata Consumer Products у рівних частках.

Акції Starbucks втрачають у ціні 0,2% на торгах у вівторок. За останні 12 місяців їхня вартість знизилася на 11%.

Теги:   Starbucks Індія кав'ярня Переглядів:   201

Читайте також:

15.11

Siemens збільшила чистий прибуток на 11%

15.11

"Укрграфіт" отримав збиток 118 млн грн за 9 місяців

15.11

Україна в січні-жовтні наростила експорт алюмінію на 29,3%