Fast Retailing наростила чистий прибуток на 27%

Ринки 11.01.2024    17:19 Японська Fast Retailing, найбільший роздрібний продавець одягу в Азії, збільшив чистий прибуток у першому кварталі 2024 фінансового року на 27%, краще за прогнози аналітиків.

Як повідомляється в пресрелізі Fast Retailing, чистий прибуток компанії у вересні-листопаді склав 107,8 млрд ієн ($739,57 млн) порівняно з 85,07 млрд ієн за перший квартал попереднього фінроку.

Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували цей показник на рівні 96 млрд ієн.

Виручка Fast Retailing збільшилася на 13,2%, до 810,83 млрд ієн за консенсус-прогнозу аналітиків у 794,5 млрд ієн. Операційний прибуток підвищився на 25%, до 146,69 млрд ієн.

Доходи від міжнародних продажів Uniqlo, найбільшого бренду компанії, зросли на 23% - до 441,3 млрд ієн, операційний прибуток - на 36%, до 77,8 млрд ієн.

У Японії він наростив виручку на 1,5%, до 244,4 млрд ієн. Його операційний прибуток у країні підвищився на 18% і склав 46,5 млрд ієн.

Особливо сильні результати Fast Retailing показала в Європі та Північній Америці, наголошується в прес-релізі.

У 2024 фінансовому році компанія, як і раніше, розраховує отримати операційний прибуток на рівні 450 млрд ієн (+18,1%). Fast Retailing також продовжує прогнозувати збільшення чистого прибутку на 4,6%, до 310 млрд ієн, і виручки на 10%, до 3,050 трлн ієн.

Акції ритейлера подорожчали на 2,3% за підсумками торгів у четвер.

Перший магазин Uniqlo було відкрито в Хіросімі 1984 року. Під управлінням Fast Retailing також перебувають інші бренди, зокрема Comptoir des Cotonniers, GU, Theory і Princesse Tam Tam.
Теги:   Fast Retailing прибуток Переглядів:   268

Читайте також:

27.12

Тайвань заблокував угоду Uber із купівлі Foodpanda за $950 млн

27.12

Nidec пропонує $1,6 млрд за Makino Milling із премією 42%

27.12

Zezman Holding завершив 15,2 тис. кв. м житла у 2024 та розвиває проєкти в Ужгороді й Одесі