Richemont збільшила виторг на 4%
Ринки 18.01.2024 15:06 Швейцарський виробник ювелірних виробів Compagnie Financiere Richemont SA у третьому кварталі 2024 фінансового року збільшив виторг на 4%, що виявилося кращим за очікування експертів.Як повідомляють у пресрелізі компанії, виторг у жовтні-грудні 2023 року становив 5,593 млрд євро проти 5,403 млрд євро за аналогічний період роком раніше. Без урахування зміни курсів обміну валют показник зріс на 8%.
Аналітики, яких опитало Visible Alpha, у середньому прогнозували виторг на рівні 5,49 млрд євро.
Для порівняння: зростання виторгу в першому фінпівріччі становило 6%, в органічному вираженні - 12%.
В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні продаж у третьому фінкварталі зріс на 8% (на 13% без урахування коливання валютних курсів) і сягнув 2,049 млрд євро, у Північній і Південній Америці - на 3% (на 8%), до 1,355 млрд євро, у регіоні Близький Схід і Африка - на 5% (на 10%), до 449 млн євро, в Японії - на 8% (на 18%), до 514 млн євро. Тим часом у Європі показник знизився на 4% (на 3%) і становив 1,226 млрд євро.
Виторг ключового бізнес-сегмента Jewellery Maisons піднявся на 6% і становив 3,952 млрд євро, сегмента Specialist Watchmakers - скоротилася на 1%, до 939 млн євро.
Роздрібний продаж компанії збільшився на 6%, оптовий - майже не змінився, онлайн-продаж зменшився на 9%.
Міжнародна корпорація Richemont об'єднує такі бренди, як Cartier і Van Cleef & Arpels, Jaeger-LeCoultre, Piaget, IWC Schaffhausen, Baume & Mercier, Vacheron Constantin, Montblanc, dunhill і Chloe.