Remy Cointreau знизила виручку на 27%, продажі коньяку - на 37%

Ринки 29.01.2024    15:29 Французький виробник алкогольної продукції Remy Cointreau SA в третьому кварталі 2023-2024 фінансового року (жовтень-грудень) скоротив виручку на 27% відносно того самого періоду роком раніше - до 319,9 млн євро, повідомляється у звітності.

Органічне зниження (без урахування зміни валютних курсів і купівлі/продажу бізнесу) становило 23,5%.

За дев'ять місяців фінроку виручка компанії зменшилася на 26,7% і становила 956,6 млн євро (органічне зниження - на 22,7%).

Продажі підрозділу, що випускає коньяк, за минулий квартал впали на 37,2%, за дев'ять місяців - на 35,6%. При цьому виручка від реалізації іншої алкогольної продукції зросла на 0,4% і 1,5% відповідно.

Remy Cointreau очікує, що за підсумками поточного фінроку органічне падіння продажів буде ближче до 20%. Раніше прогнозувалося зниження на 15-20%.

Капіталізація компанії за останні три місяці впала на більш ніж на 25% (до 4,5 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 додав 8,4%.

Remy Cointreau, контрольована сім'єю Еріар Дюбрей, була утворена в 1991 році шляхом злиття компаній Remy Martin (заснована в 1724 році) і Cointreau (заснована в 1849 році). Компанія випускає коньяки Remy Martin і Louis XIII, ром Mount Gay, бренді Metaxa, шампанське Piper-Heidsiek, Charles Heidsiek і F.Bonnet, лікери Cointreau і Passoa.
Теги:   коньяк Remy Cointreau виручка Переглядів:   220

Читайте також:

08.01

Верховний Суд визнав приготування кальянів в ресторанах рекламою та стимулюванням продажу тютюнових виробів

08.01

Спецпредставник Трампа хоче знайти рішення для завершення війни РФ проти України протягом перших 100 днів після інавгурації

08.01

«Ірпіньводоканал» оголосив тендер на ОСЦПВ