Remy Cointreau знизила виручку на 27%, продажі коньяку - на 37%

Ринки 29.01.2024    15:29 Французький виробник алкогольної продукції Remy Cointreau SA в третьому кварталі 2023-2024 фінансового року (жовтень-грудень) скоротив виручку на 27% відносно того самого періоду роком раніше - до 319,9 млн євро, повідомляється у звітності.

Органічне зниження (без урахування зміни валютних курсів і купівлі/продажу бізнесу) становило 23,5%.

За дев'ять місяців фінроку виручка компанії зменшилася на 26,7% і становила 956,6 млн євро (органічне зниження - на 22,7%).

Продажі підрозділу, що випускає коньяк, за минулий квартал впали на 37,2%, за дев'ять місяців - на 35,6%. При цьому виручка від реалізації іншої алкогольної продукції зросла на 0,4% і 1,5% відповідно.

Remy Cointreau очікує, що за підсумками поточного фінроку органічне падіння продажів буде ближче до 20%. Раніше прогнозувалося зниження на 15-20%.

Капіталізація компанії за останні три місяці впала на більш ніж на 25% (до 4,5 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 додав 8,4%.

Remy Cointreau, контрольована сім'єю Еріар Дюбрей, була утворена в 1991 році шляхом злиття компаній Remy Martin (заснована в 1724 році) і Cointreau (заснована в 1849 році). Компанія випускає коньяки Remy Martin і Louis XIII, ром Mount Gay, бренді Metaxa, шампанське Piper-Heidsiek, Charles Heidsiek і F.Bonnet, лікери Cointreau і Passoa.
Теги:   коньяк Remy Cointreau виручка Переглядів:   234

Читайте також:

23.02

Експерти проаналізували вибори у ключових країнах світу, що мають відбутись у 2025 році

22.02

США представили Україні нову редакцію договору щодо надр

22.02

Найближчі ночі в Києві будуть дуже холодні, без опадів