L'Occitane збільшила продажі майже на 20%

Ринки 01.02.2024    08:14 Французький виробник косметики L'Occitane International SA збільшив виручку в третьому фінансовому кварталі на 19,5%, за 9 місяців поточного фінроку - на 18,9%.

Як ідеться у пресрелізі компанії, у жовтні-грудні її виторг становив $843,4 млн порівняно з $705,7 млн роком раніше. Зростання без урахування курсових різниць становило 24,6%.

Продажі основного бренду компанії - L'Occitane en Provence - у минулому кварталі знизилися на 2,9%. Водночас дохід бренду Elemis підвищився на 14,7%, Sol de Janeiro - злетів у 3 рази.

Швидке зростання продажів бренду Sol de Janeiro пов'язане з нещодавнім успішним запуском нового продукту, а також підвищенням попиту під час свят, зазначають аналітики Citi.

За дев'ять місяців фінроку виручка компанії склала $1,92 млрд проти $1,61 млрд роком раніше.

L'Occitane очікує, що за підсумками всього поточного фінроку продажі зростуть більш ніж на 20%.

Акції компанії подорожчали на 7,8% до закриття ринку в Гонконзі в середу. За останні 12 місяців їхня вартість зросла на 23%.

L'Occitane була заснована 1976 року, 2010 року компанія провела IPO на Гонконгській фондовій біржі. Їй належать бренди косметики L'Occitane en Provence, Melvita, Elemis, Grown Alchemist, Erborian і Sol de Janeiro.
Теги:   L'Occitane продажі Переглядів:   268

Читайте також:

22.11

Долар США зміцнюється до євро і фунта

22.11

"Евро Смарт Пауэр" получила штраф за нарушение антимонопольного законодательства.

22.11

Вантажообіг українських портів з початку року сягнув 86,8 млн тонн