L'Occitane збільшила продажі майже на 20%
Ринки 01.02.2024 08:14 Французький виробник косметики L'Occitane International SA збільшив виручку в третьому фінансовому кварталі на 19,5%, за 9 місяців поточного фінроку - на 18,9%.Як ідеться у пресрелізі компанії, у жовтні-грудні її виторг становив $843,4 млн порівняно з $705,7 млн роком раніше. Зростання без урахування курсових різниць становило 24,6%.
Продажі основного бренду компанії - L'Occitane en Provence - у минулому кварталі знизилися на 2,9%. Водночас дохід бренду Elemis підвищився на 14,7%, Sol de Janeiro - злетів у 3 рази.
Швидке зростання продажів бренду Sol de Janeiro пов'язане з нещодавнім успішним запуском нового продукту, а також підвищенням попиту під час свят, зазначають аналітики Citi.
За дев'ять місяців фінроку виручка компанії склала $1,92 млрд проти $1,61 млрд роком раніше.
L'Occitane очікує, що за підсумками всього поточного фінроку продажі зростуть більш ніж на 20%.
Акції компанії подорожчали на 7,8% до закриття ринку в Гонконзі в середу. За останні 12 місяців їхня вартість зросла на 23%.
L'Occitane була заснована 1976 року, 2010 року компанія провела IPO на Гонконгській фондовій біржі. Їй належать бренди косметики L'Occitane en Provence, Melvita, Elemis, Grown Alchemist, Erborian і Sol de Janeiro.
Теги: L'Occitane продажі Переглядів: 279