Споживання цементу на внутрішньому українському ринку 2023 року, яке збільшилося на 17% порівняно з 2022 роком і сягнуло
"Овостар" збільшив чисельність поголів'я до 7,7 млн голів
"У 2023 році компанія зосередилася на поступовому відновленні поголів'я, внаслідок чого воно збільшилося на 7%. Також було докладено зусиль щодо реструктуризації портфеля продуктів і каналів продажів для досягнення більшої ефективності", - наводяться в біржовому повідомленні "Овостар" слова генерального директора компанії Бориса Бєлікова.
Він зазначив, що з урахуванням досить успішного вирішення цих завдань, керівництво задоволене результатами діяльності групи.
Вказується, що обсяг виробництва яєць у 2023 році скоротився на 1% - до 1 531 млн, а обсяг продажів у сегменті яєць у шкаралупі знизився на 10% - до 970 млн.
Водночас "Овостар" вказав, що обсяг експорту яєць зріс на 18,6% - до 344 млн штук, що становило 35% від загального обсягу продажів у сегменті порівняно з 27% у 2022 році.
Згідно з повідомленням, у 2023 році обсяг переробки яєць склав 492 млн яєць, що на 15% перевищує рівень попереднього року. При цьому обсяг виробництва сухих яєчних продуктів знизився на 1% - до 2,512 тис. тонн, тоді як випуск рідких яєчних продуктів збільшився на 20% - до 12,998 тис. тонн.
Уточнюється, що обсяг реалізації сухих яєчних продуктів зріс на 15% - до 2,468 тис. тонн, зокрема експорт - на 17,2%, до 1,695 тис. тонн, що збільшило його частку до 69% з 68%.
Обсяг реалізації рідкої яєчної продукції 2023 року збільшився на 20% порівняно з 2022 роком і становив 12,828 тис. тонн, зокрема експорт - на 19,8%, до 5,17 тис. тонн, що зберегло його частку на рівні 40%.
Як повідомлялося, "Овостар" за 9 місяців 2023 року одержав $29,08 млн чистого прибутку, що в 12,2 раза краще за показник за аналогічний період 2022 року. Його виручка за дев'ять місяців збільшилася на 36,3% - до $123,06 млн переважно завдяки зростанню цін на її продукцію.