Китай відкрив свій ринок для українського меду

Ринки 08.02.2024    14:52
Україна і Китайська Народна Республіка узгодили умови експорту українського меду до Китаю, тепер українські виробники меду можуть постачати свою продукцію до цієї країни, повідомила пресслужба Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

"Завдяки злагодженій роботі Держпродспоживслужби та МЗС, а також за підтримки Посольства України в Китайській Народній Республіці, пройдено всі етапи погодження форми сертифіката на експорт меду до Китаю. Процедуру відкриття ринку меду на КНР, яка розпочалась ще в 2019 році, офіційно завершено і зазначений ринок відкритий для вітчизняних експортерів", - повідомила Держпродспоживслужба в четвер.

За інформацією голови служби Сергія Ткачука, це перший ринок експорту, який відомство відкрило у 2024 році.

"Було зроблено великий обсяг роботи, проведено безліч зустрічей, переговорів, здійснено аудит державної системи контрою в Україні. В планах - не зупинятися, а продовжувати працювати для забезпечення безперебійного експорту української продукції з метою посилення економічної стабільності та збільшення робочих місць в нашій країні", - наголосив Ткачук.

Погоджену форму сертифіката здоров'я на експорт меду з України до Китаю розміщено на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби в розділі "Міжнародне співробітництво" в рубриці "Сертифікати на експорт з України".

У відомстві також порадили потенційним експортерам меду ознайомитися з методичними рекомендаціями для державних ветеринарних інспекторів України та операторів ринку, які мають намір здійснювати експорт меду до КНР.

"Ринок Китаю є дуже перспективним для експорту продукції українського виробництва і його відкриття для українського меду значно розширює можливості для вітчизняних виробників", - висловили впевненість у Держпродспоживслужбі.

Теги:   Китай мед Ринок Переглядів:   294

Читайте також:

30.01

БФ "Надія і Єдність" забезпечує Охматдит необхідними ліками та обладнанням

30.01

Безробіття в єврозоні в грудні зросло до 6,3%

30.01

H&M подвоїла квартальний прибуток, але виручка знизилася на 0,7%