Італійський Campari збільшив виручку на 8,2%

Ринки 29.02.2024    10:18 Davide Campari-Milano S.p.A., великий італійський виробник алкогольних напоїв, збільшив виручку на 8,2% у 2023 році завдяки сильним продажам аперитивів, текіли і преміального бурбона.

Як повідомляється в пресрелізі Campari, її виручка минулого року досягла 2,92 млрд євро. Органічне зростання показника становило 10,5%.

Чистий прибуток скоротився на 0,7%, до 330,5 млн євро, скоригована EBIT зросла на 8,6%, до 618,7 млн євро.

Консенсус-прогноз аналітиків, підготовлений FactSet, передбачав скориговану EBIT на рівні 597 млн євро за виручки в 2,93 млрд євро.

У Північній і Південній Америці (на регіон припадає 44% глобального виторгу компанії) продажі зросли на 7,7% в органічному вираженні, у Південній Європі, на Близькому Сході та в Африці (28% виторгу) - на 6,8%. У Північній, Центральній і Східній Європі (21% глобальної виручки) продажі підскочили на 18,7%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (8% виручки) - на 20,7%.

Керівництво компанії рекомендувало підвищити дивіденди на 8,3%, до 0,065 євро на акцію.

Campari є одним із провідних світових виробників алкогольних напоїв. Групу засновано 1860 року, вона володіє 14 заводами і 4 виноробнями по всьому світу і має власну мережу дистрибуції в 16 країнах. Серед її основних брендів - біттер Campari, вермут Cinzano і шампанське Mondoro.

Акції Campari на торгах у Мілані у вівторок дорожчають на 7,1%. За останній місяць капіталізація компанії зросла на 8,9%, до 17,15 млрд євро, тоді як італійський фондовий індекс FTSE MIB за цей період додав 6,5%.
Теги:   алкоголь виручка Campari Переглядів:   196

Читайте також:

23.11

Всесвітня асоціація виробників сталі випустила рейтинг основних країн виробників сталі

23.11

У Києві нагородили найкращих із фармацевтичної галузі України

23.11

Аналіз цін на ринку нерухомості Іспанії від relocation.com.ua