Доставка товарів в Україну за 2 роки подорожчала вчетверо - експерт

Ринки Думки 13.03.2024    13:51
Транспортні витрати на імпорт товарів до теперішнього часу зросли вчетверо порівняно з довоєнним рівнем, а затримки транспорту на кордоні становлять у середньому 20 днів, повідомив голова ради директорів мережа національного маркетплейса "Алло" Дмитро Деревицький.

"У довоєнний час вантажівка з Варшави до Львова коштувала десь EUR1,3 тис. Потім у 2022 році - EUR2-2,5 тис. Зараз фрахт близько EUR4,8 тис. і щодня змінюється, десь плюс-мінус EUR300", - пояснив він на організованій Deloitte дискусії в Києві в середу.

При цьому зазначив, що пошук альтернативних (польському кордону) варіантів не є оптимальним. За його словами, компанія на тлі блокади польського кордону переспрямувала свої вантажівки в Словаччину, Угорщину та Румунію, однак пропускні пункти там не мають можливості швидко обробити збільшений потік вантажного транспорту. Очікування на кордоні з боку Румунії, Угорщини та Словаччини становлять від 3 до 6 діб, враховуючи чергу на українському кордоні на виїзд (14 днів), вантажівки стоять у черзі близько 20 днів.

"Ціна коштів в Україні дуже велика. Уявіть собі, який бізнес зможе платити цей простій на такий тривалий час", - сказав Деревицький і закликав бізнес-асоціації лобіювати хоча б скорочення простою транспорту з боку українського кордону.

ТОВ "Алло" створено 1998 року. У мережу групи входять шоуруми під брендами "Алло Мах" і "Алло", магазини "Mi" і точки продажів під брендами телеком-операторів.

За даними ресурсу Opendatabot, учасниками ТОВ "Алло" є ПП "Дніпроінвест 2016" (95,19%), Дмитро Деревицький (3,6%), Максим Раскін (1,21%). Кінцевим бенефіціаром вказано Деревицького.
Теги:   товар доставка Переглядів:   681

Читайте також:

21.11

Огляд-прогноз курсу гривні щодо ключових валют від аналітиків КИТ Group

21.11

Економіка Норвегії скоротилася на 1,8%

21.11

Аналіз економічних індикаторів України та світу за січень-серпень 2024 року від Experts Club