Страховики non-life збільшили адміністративні витрати на 11,9%, витрати на рекламу і маркетинг - на 27,4%
Ринки 01.04.2024 14:24 Адміністративні витрати страхових компаній України non-life у 2023 році збільшилися на 11,9% - до 5,415 млрд грн порівняно з 2022 роком, витрати на маркетинг і рекламу - на 27,4%, до 140,7 млн грн.Як повідомляється на сайті Національного банку України (НБУ), витрати на укладення та пролонгацію договорів страхування становили 9,801 млрд грн, що на 13,7% більше, ніж за аналогічний період попереднього року (8,624 млрд грн), зокрема агентські винагороди - 8,970 млрд грн (+15,1%). За договорами перестрахування - 129,5 млн грн (+85,5%), зокрема на винагороду брокерам - 128,2 млн грн (+91%) з них брокерам-нерезидентам - 26,4 млн грн (+5,6%).
Згідно з даними регулятора, витрати на врегулювання страхових випадків у 2023 році зросли на 28,9% - до 495,8 млн грн, зокрема витрати на оплату послуг оцінювачів - на 40,9%, до 174,9 млн грн, а судові витрати подвоїлися і досягли 68,3 млн грн.
Послуги асистансу обійшлися страховим компаніям у 201,2 млн грн (+10,8%), асистансу нерезидентів - 10,1 млн грн (-15,1%).
НБУ також повідомляє, що компанії non-life Україна 2023 року зібрали 41,851 млн грн валових премій, що на 20% більше, ніж роком раніше, зароблені премії становили 34,359 млрд грн (+10,4%). Виплатили клієнтам страхових відшкодувань на суму 15,601 млрд грн, що на 28,8% більше, ніж за 2022 рік.
Як повідомлялося з посиланням на дані НБУ, станом на 31 грудня 2023 року в Україні зареєстровано 89 страхових компаній, що спеціалізуються на ризиковому страхуванні, тоді як на аналогічну дату 202 року було 114.
Теги: реклама маркетинг non-life витрати Страховики Переглядів: 153