Procter & Gamble збільшила виручку на 1%
Ринки 22.04.2024 09:02 Американська Procter & Gamble Co. (P&G), найбільший у світі виробник споживчих товарів, збільшила чистий прибуток у третьому фінансовому кварталі на 11%, виручку - на 1%.Як ідеться в прес-релізі компанії, її чистий прибуток у січні-березні становив $3,75 млрд, або $1,52 у розрахунку на акцію, порівняно з $3,4 млрд, або $1,37 на акцію, за аналогічний період попереднього року.
Скоригований прибуток також становив $1,52 на акцію. Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували цей показник на рівні $1,42 на акцію.
Квартальна виручка P&G склала $20,2 млрд порівняно з $20,07 млрд роком раніше. Консенсус-прогноз аналітиків для цього показника становив $20,44 млрд.
Органічне зростання виручки (без урахування купівлі/продажу активів і зміни курсів обміну валют) минулого кварталу становило 3%.
Продажі косметичних і парфумерних засобів P&G у третьому фінкварталі зросли на 2% порівняно з тим самим періодом минулого року, товарів для домашніх тварин - на 3%, товарів для здоров'я - на 2%, господарських товарів - теж на 2%. У категорії товарів для дітей та особистої гігієни показник скоротився на 2%.
У минулому кварталі P&G повернула акціонерам загалом $3,3 млрд, зокрема $2,3 млрд за рахунок виплати дивідендів і $1 млрд через зворотний викуп акцій.
Згідно з новим прогнозом компанії, зростання її прибутку в розрахунку на акцію в поточному фінроці складатиме 10-11%, тоді як раніше очікувався підйом на 8-9%. Прогноз зростання продажів підтверджено на рівні 2-4%.
Акції P&G дешевшають на 0,8% під час попередніх торгів у п'ятницю. З початку року капіталізація компанії зросла на 7,3%, до $370,1 млрд.
Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес із виробництва мила і свічок у місті Цинциннаті (штат Огайо). Наразі портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій і близько 65 торгових марок, які продаються майже в 70 країнах.
Основні напрямки діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у таких основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найбільш відомих торгових марок Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Fusion, Gillette, Mach3, Venus, Braun.
Теги: Procter & Gamble виручка Переглядів: 159