Будинок моди Prada збільшила виручку на 11%
Ринки 25.04.2024 12:08Італійський будинок моди Prada SpA збільшив виторг у першому кварталі 2024 року на 11% щодо того ж періоду 2023 року - до 1,187 млрд євро, повідомляється у звітності.
Без урахування зміни курсів обміну валют приріст становив 16%.
Аналітики в середньому прогнозували 1,16 млрд євро, за даними Visible Alpha.
Роздрібний продаж компанії в січні-березні 2024 року підвищився на 18% і становив 1,071 млрд євро. Зокрема продаж бренда Prada піднявся на 7% (до 826 млн євро), Miu Miu - злетів на 89% (до 233 млн євро).
В Азійсько-Тихоокеанському регіоні продаж зріс на 16% (до 396 млн євро), у Європі – на 18% (до 295 млн євро), на Близькому Сході – на 15% (до 54 млн євро), у Японії – на 46% (до 145 млн євро), у Північній та Південній Америці – на 5% (до 181 млн євро).
Котирування акцій Prada зросли на 2,2% за підсумками торгів у середу на Гонконгівській біржі, з початку поточного року вони підскочили майже на 37%.
Компанія, яка спочатку іменувалася Prada Brothers і продавала переважно вироби зі шкіри, була заснована в 1913 Маріо Прада і його братом Мартіно в Мілані. 1978 року компанію успадкувала онука Маріо - Міучча Прада.
На сьогодні компанія представлена понад 600 магазинами більш ніж у 70 країнах. До брендів компанії входять, зокрема, Miu Miu (молодіжна лінія), Car Shoe (одяг та взуття) та Church's (англійський виробник взуття).