"AGRI-Україна" забезпечить аграріїв безкоштовним насінням соняшнику

Агро Ринки 14.05.2024    13:44 Програма USAID з аграрного та сільського розвитку в рамках ініціативи "AGRI-Україна" забезпечить аграріїв безоплатним насінням соняшнику, яке надасть компанія "Лідеа Україна", повідомила пресслужба донорської організації у Facebook.

Згідно з повідомленням, допомога буде запропонована аграріям, які раніше подали заявки через Державний аграрний реєстр (ДАР) на отримання насіння кукурудзи, за якими не вистачило посівних одиниць цієї культури.

Взяти участь у програмі зможуть фермери Дніпропетровської, Київської, Сумської, Харківської та Чернігівської областей, які обробляють від 5 до 500 га. Кожен фермер зможе отримати до 40 посівних одиниць соняшнику.

Подавати нову заявку до Державного реєстру не потрібно, організатори самі контактуватимуть із пропозицією з тими, хто подавали заявки, повідомила USAID АГРО.

Очікується, що "Лідеа Україна" передасть аграріям із найбільш постраждалих від війни областей 2858 посівних одиниць насіння соняшнику. Організацію доставки насіння забезпечить Всеукраїнська асоціація громад у рамках проєкту "Об'єднані громади".

"Завдяки цій ініціативі аграрії прифронтових і деокупованих регіонів зможуть виростити і поставити на ринок щонайменше 24 тис. тонн соняшнику. За попередніми прогнозами, врожай, зібраний із безоплатно наданого насіння, принесе аграріям приблизно 360 млн грн виручки, що сприятиме відновленню агровиробництва в постраждалих від війни громадах", - зазначили в USAID АГРО.

Як повідомлялося, нещодавно в рамках ініціативи AGRI-Україна від USAID компанія "Лідея Україна" передала фермерам прифронтових громад 3362 посівних одиниць насіння кукурудзи. Прийом заявок було достроково завершено через підвищений попит.
Теги:   аграрій насіння соняшник AGRI-Україна Переглядів:   194

Читайте також:

21.12

USAID "Врожай" передала фермерам 10 зерносушарок і 7 тисяч рукавів для зберігання зерна

20.12

Украина в 2024 году нарастила производство сои на 28%

19.12

Експорт зернових з України зріс на 24% з початку маркетингового року