"Астарта" виведе на внутрішній ринок брендовані цукор і молочні продукти
Агро Ринки Харчова 21.05.2024 12:03 Агропромисловий холдинг "Астарта", найбільший виробник цукру в Україні, має намір 2024 року розпочати продажі цукру і молочної продукції під власним брендом у магазинах без посередників, повідомив засновник і СЕО агрохолдингу Віктор Іванчик в інтерв'ю Forbes.За його інформацією, цього року агрохолдинг планує продати таким чином тисячі тонн цукру, а в наступні роки - десятки тисяч тонн. Молочну продукцію "Астарти" можна вже купити в супермаркетах під брендами усталених партнерів "Люстдорф", Danone, "Яготинське", "Молокія", "Канів", "Галичина".
Крім того, "Астарта" у 2021-2023 роках наростила інвестиції вчетверо, майже до 1,7 млрд грн. Агрохолдинг 2024 року інвестує у виробництво соєвого протеїнового концентрату, складську логістику, виробництво електрики з біогазу.
"Інвестиції в Україні зараз найвигідніші", - стверджує Іванчик.
"Астарта" - вертикально інтегрований агропромисловий холдинг, що здійснює діяльність у восьми областях України. До його складу входять шість цукрових заводів, агрогосподарства із земельним банком 220 тис. га і молочні ферми з 22 тис. голів ВРХ, олійноекстракційний завод у Глобиному (Полтавська обл.), сім елеваторів і біогазовий комплекс.
Агрохолдинг у 2023 році скоротив чистий прибуток на 5,0% - до EUR61,9 млн, а його EBITDA знизилася на 6,1% - до EUR145,77 млн за зростання виручки на 21,3% - до EUR618,93 млн.
Теги: Астарта бренд внутрішній ринок цукор молочні продукти Переглядів: 269