Продажі переносних пристроїв у світі зросли на 8,8%
Технології 05.06.2024 10:00Світові поставки переносних електронних пристроїв у першому кварталі 2024 року збільшилися на 8,8% у річному вираженні та становили 113,1 млн од., повідомляють у звіті дослідницької компанії International Data Corporation (IDC).
При цьому середня ціна продажів знизилася за підсумками п'ятого кварталу поспіль - на 11%.
«Відсутність великих інновацій у преміум-сегменті дала змогу брендам другого рівня скоротити розрив за всіма напрямками», - заявив менеджер з досліджень IDC Джітеш Убрані, слова якого наводяться в повідомленні. За його словами, поки компанії не розроблять у носимих пристроях якихось нових функцій (наприклад, відстеження рівня глюкози), «споживачі, найімовірніше, тяжітимуть до сегментів середніх і низьких цін, і саме в ці цінові категорії бренди продовжують інвестувати».
«Апетит до переносних пристроїв на ринках, що розвиваються, не слабшає, але вищі ціни преміальних брендів роблять їх непомірно дорогими для багатьох, - зазначає директор з досліджень IDC Wearables Рамон Лламас. - Це відкрило місцевим брендам двері для випуску недорогих, але багатофункціональних пристроїв, щоб задовольнити цей ненаситний попит. Саме так компанії на кшталт Xiaomi (SPB: 1810) і Imagine Marketing посіли позиції серед провідних постачальників у всьому світі».
П'ятірка лідерів глобального ринку залишилася незмінною: до неї входять американська Apple Inc., південнокорейська Samsung, китайські Xiaomi і Huawei, а також індійська Imagine Marketing (бренд boAt).
Незважаючи на скорочення поставок майже на 19%, Apple зуміла зберегти перше місце на світовому ринку з часткою в 18,2% (роком раніше - 24,5%). Зниження продажів також зафіксувала Imagine Marketing - на 4,8%. Решта компаній із топ-5 збільшили поставки гаджетів у першому кварталі, при цьому Huawei обігнала Samsung і вийшла на третє місце за ринковою часткою.
Теги: переносні пристрої Переглядів: 208