Apple очолила список найдорожчих брендів світу 3-й рік поспіль
Ринки 15.06.2024 14:48Apple цього року очолила рейтинг найдорожчих брендів світу третій рік поспіль, повідомляється в щорічному звіті BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
При цьому бренд Apple став першим брендом, вартість якого перевищила позначку в $1 трлн. За рік вона зросла на 15% і майже досягла $1,016 трлн.
Топ-5 рейтингу не змінився порівняно з минулим роком. До нього увійшли бренд Google (холдинг Alphabet Inc.), вартість якого збільшилася на 30% (до $753,5 млрд), Microsoft - на 42% (до $712,9 млрд), Amazon - на 23% (до $576,6 млрд) і McDonald's - на 16% (до $221,9 млрд).
Бренд Nvidia продемонстрував найзначніший підйом вартості - у 2,8 раза (до $201,8 млрд). У результаті він піднявся в рейтингу відразу на 18 позицій - до шостого місця.
До десятки найдорожчих брендів світу також увійшли Visa, вартість якого підвищилася на 12% (до $188,9 млрд), Facebook - на 79% (до $166,75 млрд), Oracle - на 58% (до $145,5 млрд). При цьому бренд Tencent подешевшав на 4% (до $135,2 млрд).
Французький бренд Louis Vuitton випав із "десятки", посівши 12-ту позицію. Його вартість піднялася всього на 4% (до $129,9 млрд).
У 2024 році вартість топ-10 уперше збіглася з вартістю решти 90 брендів із рейтингу, зазначено у звіті.
Дев'ять учасників увійшли в топ-100 цього року, зокрема, канадський бренд спортивного одягу Lululemon (92-ге місце, $20,6 млрд), китайська платформа електронної торгівлі Pinduoduo (94-те місце, $20,4 млрд) і мексиканське пиво Corona (100-те місце, $19 млрд).
Загальна вартість ста брендів, що входять до ренкінгу, за рік збільшилася на 20% і становила приблизно $8,3 трлн. Рекордний показник у $8,7 трлн було зафіксовано 2022 року.
Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається агентством Kantar з 2006 року. Під час його складання враховуються фінансові показники компаній та відгуки понад 4,3 млн споживачів.
Теги: Apple бренд Переглядів: 300