J&J визнано найдорожчим фармацевтичним брендом у світі

Фармацевтика 18.06.2024    23:50

Американська компанія Johnson & Johnson посіла перше місце в списку найдорожчих фармацевтичних брендів світу шостий рік поспіль, ідеться в пресрелізі компанії Brand Finance.

За минулий рік вартість бренду Johnson & Johnson зросла на 5%, до $13,4 млрд.

Минулого року компанія виділила в окрему фірму Kenvue бізнес із випуску таких споживчих товарів медичного призначення, як Band-Aid, Tylenol, Neutrogena і Clean & Clear.

Brand Finance зазначає, що така реструктуризація відповідає загальному тренду серед лідерів галузі. Так, американська Pfizer Inc. (вартість бренду за рік знизилася на 1%, до $6,1 млрд) і британська GSK (зростання вартості бренду на 6%, до $3,8 млрд) об'єднали свої підрозділи у сфері безрецептурних препаратів і товарів для особистої гігієни в компанію під назвою Haleon, а швейцарська Novartis (зростання вартості бренду на 10%, до $3,3 млрд) провела лістинг підрозділу Sandoz, який виробляє препарати-генерики та біосиміляри.

Найактивніше зростання вартості бренду зафіксували фармкомпанії Novo Nordisk (на 64%, до $5,1 млрд) і Eli Lilly (на 53%, до $5,9 млрд). Обидві компанії спеціалізуються на виробництві препаратів проти діабету і вкрай популярних останнім часом ліків для схуднення.

Серед 25 найдорожчих фармацевтичних брендів світу опинилися відразу чотири китайські компанії: Sinopharm ($3,6 млрд), Guangzhou Pharmaceutical, Shanghai Pharmaceuticals і Yunnan Baiyao.

Серед виробників медичного обладнання німецька компанія Fresenius обійшла лідера попередніх трьох років Medtronic, збільшивши вартість бренду на 6%, до $7,7 млрд. Найдорожчим брендом серед постачальників послуг у сфері охорони здоров'я знову стала UnitedHealth Group (зростання на 28%, до $47,6 млрд).

Теги:   бренд J&J Переглядів:   210

Читайте також:

20.11

Україна придбала 6 лінійних прискорювачів Elekta за 347,4 млн грн

20.11

Medtronic збільшила чистий прибуток на 40%

19.11

Brookfield хоче купити іспанську Grifols за 6,45 млрд євро