McDonald's згортає експеримент із замовленнями через ШІ

Харчова Технології 19.06.2024    07:13

Американська McDonald's Corp. припиняє спільний із IBM дворічний АІ-експеримент з автоматизації обслуговування (automated order taking, AOT) автомобілістів у форматі drive-through (без виходу з машини), пише журнал Restaurant Business із посиланням на електронний лист McDonald's на адресу своїх франчайзі.

Експеримент, у межах якого автомобілісти могли замовляти у комп'ютера голосом у понад 100 ресторанах, згортається на тлі помилок ШІ. Зокрема одному клієнту технологія запропонувала морозиво з беконом, іншому - додала до замовлення дев'ять склянок солодкого холодного чаю.

"Після ретельного аналізу McDonald's вирішила припинити поточне партнерство з IBM щодо AOT, і не пізніше 26 липня 2024 року технологію відключать у всіх ресторанах, де її наразі тестують", - повідомив у листі головний директор із ресторанів (chief restaurant officer) американського підрозділу McDonald's Мейсон Смут.

McDonald's не виключає пошук нового партнера у сфері AOT, однак зазначає, що IBM залишається довіреним партнером і "ми продовжимо використовувати багато їхніх продуктів у нашій глобальній системі".

IBM, зі свого боку, заявила, що веде переговори про використання ШІ-технології з іншими мережами ресторанів швидкого харчування.

Теги:   експеримент ШІ McDonald\'s замовлення Переглядів:   168

Читайте також:

29.06

Kormotech розпочав експортувати свою продукцію у Південну Корею

26.06

"Укрпродукт" отримав чистий прибуток GBP0,39 млн у 2023 році

20.06

ФДМ виставив на приватизацію Бджильнянський спиртзавод