"Національне об'єднання" отримало третину голосів у першому турі парламентських виборів у Франції

Ринки 01.07.2024    11:35

Міністерство внутрішніх справ Франції повідомило в понеділок остаточні результати голосування в першому турі парламентських виборів - на перше місце з 33,14% голосів вийшло "Національне об'єднання".

За даними МВС, понад 10,6 млн французів віддали голоси за цю націоналістичну партію та її союзників, повідомляє BFMTV. Телеканал зазначає, що "Національне об'єднання" збільшило у 2,5 раза результат попередніх парламентських виборів 2022 року.

На другій позиції блок лівих сил "Новий народний фронт" із 27,99% голосів. Ліві теж значно поліпшили свій результат порівняно з виборами 2022 року, коли за їхню коаліцію "Новий народний екологічний і соціальний союз" (Nupes) проголосували 5,8 млн виборців. У першому турі нинішніх виборів вони отримали майже 9 млн голосів.
Раніше аналітичний центр Experts Club презентував аналітичний матеріал щодо найважливіших виборів у країнах світу у 2024 році, детальніше відео аналіз доступний тут - https://youtu.be/73DB0GbJy4M?si=eGb95W02MgF6KzXU

Підписатися на ютуб канал Experts Club можна тут - https://www.youtube.com/@ExpertsClub
Партіям президентського табору, які виступали як коаліція "Разом", дісталося трохи більше ніж 20% голосів. За них голосували 6,4 млн французів.

Через поразку на виборах до Європейського парламенту 9 червня президентської соціал-ліберальної партії "Відродження", яка відчутно програла "Національному об'єднанню", президент Емманюель Макрон оголосив того самого дня про розпуск Національних зборів і призначив дострокові законодавчі вибори.

Перший тур виборів до нижньої палати французького парламенту - Національних зборів - відбувся напередодні, другий - відбудеться 7 липня.


 

 

Теги:   вибори у Франції Національне об\'єднання Переглядів:   144

Читайте також:

22.11

S.T.A.L.K.E.R. 2 викликав 35% зростання інтернет-трафіку в Україні

22.11

Ціни промислових виробників України у жовтні зросли на 0,8%

22.11

Alibaba створює бізнес-холдинг у сфері електронної торгівлі