«Реал» повернув собі статус найдорожчого футбольного бренду світу
Ринки 18.07.2024 15:43Іспанський футбольний клуб «Реал» повернувся на першу сходинку в списку найдорожчих брендів у світі футболу, йдеться у звіті консалтингової компанії Brand Finance.
За минулий рік вартість бренду мадридського клубу зросла на 16% і досягла 1,7 млрд євро.
«Повернення «Реала» на лідируючу позицію в рейтингу підкреслює простий факт, що цей клуб справді найкращий у своїй сфері, - сказав глава відділу спорту в Brand Finance Г'юго Генслі.- Крім вражаючих успіхів на полі, комерційна діяльність клубу стабільно приносить значну виручку і зміцнює світовий вплив бренду».
Друге місце в рейтингу посів лідер минулого року, англійський «Манчестер Сіті».Вартість цього бренду підвищилася на 7% - до EUR1,6 млрд. «МанСіті» вкотре став переможцем Англійської прем'єр-ліги.
«Реал» обіграв “Манчестер Сіті” у чвертьфіналі Ліги чемпіонів і потім виграв головний клубний турнір Європи, у фіналі здолавши дортмундську “Боруссію”.
Клуб із Мадрида також став чемпіоном Іспанії.
Трійку найдорожчих футбольних брендів світу замикає «Барселона» з показником 1,5 млрд євро, до топ-5 також увійшли «Манчестер Юнайтед» (Manchester United) і «Ліверпуль» (по 1,4EUR млрд).
У топ-10 рейтингу відбулася ще одна зміна - «Парі Сен-Жермен» опустився на сьому сходинку рейтингу, пропустивши вперед мюнхенську «Баварію». Експерти Brand Finance зазначають, що відхід із «ПСЖ» таких суперзірок, як Мессі, Неймар і Мбаппе, може негативно позначитися на продажах різної продукції з символікою клубу, призвести до падіння вартості спонсорських контрактів і зниження популярності серед уболівальників у світі.
Решту місць у десятці посіли клуби з Лондона: восьмим став «Арсенал», дев'ятим - «Тоттенгем», десятим - «Челсі».
Найстрімкіше зростання вартості бренду в топ-50 зафіксував «Байєр», який уперше у своїй історії виграв чемпіонат Німеччини. Вартість бренду леверкузенської команди підскочила на 72% - до EUR333,6 млн.
Теги: Переглядів: 160