Sweetondale зайняв 38% ринку продажів покрівельної та теплоізоляційної продукції

Ринки 23.07.2024    13:44

Активний запуск в Україні програм відновлення призвів до зростання частки проєктних продажів покрівельної та теплоізоляційної продукції Sweetondale з 10% у 2023 році до 38% у 2024 році, повідомили агентству «Інтерфакс-Україна» у пресслужбі компанії.

За словами керівника дирекції з продажу Sweetondale Олександра Мануйла, структура попиту істотно змінилася порівняно з минулим роком, коли основними напрямками реалізації були роздріб (42%) і продажі на об'єкти котеджного малоповерхового будівництва (47%), а також порівняно з довоєнним періодом.

"Наприкінці 2022 - на початку 2023 рр. основними драйверами підтримки будівельного сектору були добудови з боку великих забудовників і комерційних проєктів. У другій половині 2023 року почали реалізовуватися програми відновлення та деякі муніципальні програми. Згідно зі статистикою наших продажів частка проєктних продажів поступово збільшилася з 25% 2021 року до 38% станом на цей момент», - сказав Мануйло.

Він додав, що у зв'язку з додатковими заходами мобілізації значно зменшився потік кінцевого споживача в роздрібному каналі та каналі DIY.

"Можна констатувати, що інвестиційна невизначеність з боку нових комерційних проєктів, обмежене фінансування бюджетних програм і відсутність активності кінцевого споживача призводять до стагнації класичних каналів збуту. Почалося суттєве зміщення обсягів будівельного ринку спочатку з комерційного будівництва в державний сектор, а потім і в розвиток військової інфраструктури», - сказав Мануйло.

Він зазначив, що зараз вкрай складно утримувати собівартість виробництва на довоєнному рівні. До ризикових чинників додалися питання забезпечення підприємств електроенергією під час блекаутів, ризики ракетних атак на виробничу і складську інфраструктуру, блокування кордонів з боку Польщі, нестабільність поставок сировини і комплектуючих, мобілізація певних категорій фахівців.

«Ми намагаємося утримувати конкурентний рівень цін на нашу продукцію, але вимушені коригування цін відбулися до +15% залежно від напрямку виробництва», - сказав Мануйло.

За його словами, незважаючи на повномасштабну війну виробничі підрозділи компанії не тільки не зупиняються, а й активно розвиваються. "Команда експертів і технологів Sweetondale провела дослідження і вдосконалила продукти та системи. Нові теплоізоляційні та гідроізоляційні продукти було розроблено з урахуванням усіх сучасних будівельних норм і європейських стандартів, що підтверджено відповідними сертифікатами. Оновлення асортименту продуктів Sweetondale - це стратегічний крок, що дасть змогу покращити конкурентоспроможність на ринку шляхом оптимізації асортименту та концентрації фокусу на найбільш ефективних технічних рішеннях», - зазначив Мануйло.

Зокрема, для промислового та цивільного будівництва компанія представила професійні лінійки: мінеральна ізоляція THERMOWOOL, полімерна ізоляція CARBOLEX та бітумна ізоляція HYDROBASE. Для приватного котеджного і малоповерхового будівництва рекомендуються мінеральна ізоляція ULTRAWOOL, полімерна STYROPLIT і бітумна WATERBIT.

"Наш внутрішній аналіз і деякі незалежні агентства констатують, що ми утримуємо від 40 до 50% частки ринку за нашими виробничими напрямками. Зараз виробництва мінеральної та полімерної ізоляції працюють відповідно до сезонності на своєму можливому максимумі», - сказав Мануйло.

До 2022 Sweetondale 80% своєї продукції реалізовували в Україні. Через два роки повномасштабної війни частка експорту знизилася до мінімальних 10% внаслідок проблем із логістикою, а також сезонних коливань попиту на європейських ринках.
"Географія нашої присутності - Румунія, Польща, Норвегія, Фінляндія та країни Балтії. Для завантаження виробничих потужностей ми збільшили кількість іноземних торгових партнерів. Плануємо, що обсяг експорту в майбутні періоди збільшуватиметься, але частка експорту залишиться без змін», - сказав він.

Згідно з даними «Опендатабот», статутний фонд ТОВ «Завод “Світондейл” (»Zavod «Sweetondale» LTD, Код ЄДРПОУ 32944149) становить 13,5 млн грн, за 2023 рік компанія отримала дохід 1 млрд 633,461 млн грн, що на 73,7% вище за результати 2022 року, чистий прибуток становив 333,088 млн грн, що втричі вище за результати 2022 року.

Компанія Sweetondale заснована 2012 року Гарі Аланом Штерном. Спочатку спеціалізувалася на інжинірингу та лізингу промислового обладнання. Переговори з придбання заводів, що належали російській «Техноніколь», розпочалися 2015 року і завершилися в лютому 2018 року. На сьогодні до складу компанії входять три заводи з виробництва покрівельних і теплоізоляційних матеріалів: завод з виробництва мінеральної ізоляції в Черкасах, завод з виробництва полімерної ізоляції та завод з виробництва бітумно-полімерних рулонних матеріалів у м. Кам'янське. 


 

Теги:   Sweetondale покрівельна продукція теплоізоляційна продукція Переглядів:   162

Читайте також:

22.12

Пасажиропотік через кордон за тиждень зріс на 28% - Держприкордонслужба

22.12

Продуктивність праці в США зросла на 2,2%, вартість робочої сили - на 0,8%

22.12

27 грудня розпочнеться будівництво залізниці Китай-Киргизія-Узбекистан